مسئول بسیج دانش‌آموزی ناحیه دو کرج :

مراسم متمرکز «احلی من العسل» در فردیس برگزار می‌شود

مسئول بسیج دانش‌آموزی آموزش‌و‌پرورش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس گفت: با توجه به مصادف شدن ایام محرم و هفته دفاع مقدس مراسم متمرکز «احلی من العسل» روز چهارشنبه در فردیس برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۶۶۸۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد

سید محمدعلی جلال‌زاده درگفتگو با خبرنگار پانا با اعلام این خبرگفت : با اشاره به هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی برای دانش‌آموزان در نظر گرفته ‌شده است که ازجمله این برنامه‌ها برگزاری مراسمات یادواره شهدا در سطح مدارس است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی ناحیه دو کرج با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس و ایام محرم مصادف شده است، گفت: از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برپا کردن نمایشگاه‌هایی با مضمون دفاع مقدس و عزاداری سیدالشهدا در دستور کار قرارگرفته است که در برخی از مدارس پسرانه به انجام می‌رسد.

جلال‌زاده خاطرنشان کرد: لزوم نهادینه کردن ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی محسوس است که در همین رابطه نمایشگاه متمرکز هفته دفاع مقدس در فردیس برپا خواهد شد.

وی تصریح‌ کرد: تطبیق قیام عاشورا توسط امام حسین(ع) و ایستادگی و رشادت رزمندگان در قالب کلیپ کوتاه، هنرنمایشی و ارائه تصویر انجام خواهد شد.

این مسئول آموزش فرهنگ عاشورایی به نسل جوان در کنار نهادینه کردن تفکر انقلابی لازم و ضروری برشمرد و افزود: اعزام دانش‌آموزان به اردو راهیان نور انجام خواهد شد که نخستین دوره این اردو با بهمن‌ماه سال جاری انجام خواهد شد.

جلال‌زاده در پایان افزود : مراسم متمرکز سوگواره «احلی من العسل» روز چهارشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار