دوران دفاع مقدس مرهون فرهنگ عاشورایی است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: دوران دفاع مقدس افتخارآمیزترین برگ زرین تاریخ ایران اسلامی و مرهون فرهنگ عاشورایی است.

کد مطلب: ۶۶۸۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، مصطفی مشایخی در مراسم گرامیداشت دوران دفاع مقدس که در نمازخانه شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی و با قرائت زیارت عاشورا برگزار شد، افزود: ایران با مقاومت، ایستادگی و فداکارهای شهدا و جانبازان در هشت سال دفاع مقدس سربلند بیرون آمد امروز امنيت و آرامش را مديون آنان هستيم.

وي خاطرنشان کرد: رمز پیروزی ملت ایران در مقابل جریان استکباری در دوران دفاع مقدس، عنصر وحدت بر محور توحید و فرهنگ عاشورایی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: در زمان جنگ تحمیلی بسیاری از کشورهای ایران در مقابل ایران ایستادند اما رزمندگان دوران دفاع مقدس با استقامت در برابر دشمنان ایستادگی کردند.

مشایخی اظهار داشت: واقعه عاشورا و امام حسین (ع) چراغ راهی شد که حقیقت جویان در پرتو آن می توانند خود را از گمراهی و ظلمات و تاریکی های جهل و نادانی نجات بخشند و از گرداب حوادث به سلامت به ساحل نجات برسانند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی نیز گفت: ایستادگی رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و خانواده معظم شهدا در دوران مقدس در مقابل جبهه کفر برگرفته از سیره نبوی وعاشورایی است.

محمد اله داد بیان کرد: یکی از دستاوردهای جنگ هشت ساله، حفظ و تقویت روحیه انقلابی و تاثیر آن بر نسل جوان جامعه بود زیرا شهیدان مدافع حرم رهرو شهدای دوران دفاع مقدس هستند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از سوی محمد امیرخانی رییس سازمان بسیج کارمندان کشور از محمد اله داد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی به دلیل خدمات ارزنده در راستای پیشبرد اهداف بسیح تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار