بروز رفتاری عجیب در بین مدیران لامردی؛

انحصار رسانه ای

بروز رفتارهای جدید در حوزه رسانه شهرستان لامرد سبب بروز مشکلاتی برای فعالیت خبرنگاران و رسانه های مختلف شده است.

کد مطلب: ۶۶۸۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، در سال های گذشته همواره شهرستان لامرد به داشتن رسانه های پویا و چند صدا در استان فارس شهره بوده است، به گونه ایی که بارها در کلام مسئولین ارشد استانی در سفرهای شهرستانی به این نکته اذعان شده است.

چند ماهی است که در شهرستان لامرد با مقوله ی جدیدی بنام انحصار رسانه ای مواجه هستیم، امری که به تازگی با ظهور در برخی ادارات و نهادهای این شهرستان سبب شده تا ارتباط بین دستگاه های اجرایی و مردم به عنوان ولی نعمتان آن ها از بین برود.

با تغییر مدیران جدید در شهرستان لامرد و روی کار آمدن مسئولین جدید شهری شیوه برخورد با رسانه های مختلف به بدترین وضعیت خود رسیده و شاهد آن هستیم که با وجود اقدامات رسانه ایی خوب و متناسب با قوانین و شیوه نامه های خبری، تنها خبرنگار و رسانه نزدیک به دیدگاه خود را به عنوان وثوق رسانه ای شناخته و در انعکاس اخبار مورد اعتماد قرار داده اند.

خبرگزاری پانا در شهرستان لامرد طی چند سال گذشته همواره به عنوان رسانه ایی فعال و پویا شناخته شده و در روز خبرنگار هر ساله نیز به عنوان یکی از رسانه های فعال مورد تقدیر قرار گرفته است، اما خبرنگار این خبرگزاری چند ماهی است در مراجعه به برخی از ادارات و دستگاه های اجرایی با مفهوم جدید انجام ندادن مصاحبه مواجه می شود که تعداد این ادارات و نهادها نیز روز به روز در حال افزایش است.

حال سوال اینجاست؛ در دولتی که رئیس جمهور حرف از گردش آزادانه اطلاعات و وجود رسانه های آزاد دارد و همواره از سوی رهبر معظم انقلاب انعکاس اخبار و عملکرد دستگاه های اجرایی مورد تاکید بوده است، بروز چنین رفتارهایی چه معنایی را می تواند به دنبال داشته باشد؟

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار