دبیر کمیسیون ماده صد شهرداری نی ریز خبرداد؛

صلاحیت رسیدگی به تخلف ساختمانی با کمیسیون ماده صدقانون شهرداری می باشد

مسئول دبیر کمیسیون ماده صد شهرداری نی ریز گفت: صلاحیت رسیدگی به هر گونه تخلف ساختمانی در محدوده و حریم شهر بر عهده کمیسیون ماده 100 قانون شهرداری است

کد مطلب: ۶۶۸۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد

نقدی مسئول دبیر کمیسیون ماده صد شهرداری نی ریز در گفت و گو با خبرنگار پانا فارس گفت: صلاحیت رسیدگی به هر گونه تخلف ساختمانی در محدوده و حریم شهر بر عهده کمیسیون ماده 100 قانون شهرداری است که شامل نمایندگان محترم وزارت کشور - قوه قضائیه و شورای اسلامی شهر می باشد.


نقدی افزود: به استناد ماده 100 قانون شهرداریها در خصوص تخلفاتی که کمیسیون رای بر جریمه صادر نموده و اگر ذینفع از پرداخت جریمه در مهلت مقرر ( سه ماه پس از اعلام رای ) خودداری کند شهرداری مکلف است مجددا پرونده را به همان کمیسیون ارجاع و تقاضای صدور رای تخریب نماید.


وی خاطر نشان شد: از همشهریان درخواست می نمائیم در صورتیکه کمیسیون رای بر پرداخت جریمه صادر کرد، هرچه سریعتر نسبت به پرداخت اقدام نموده تا شرایط منجر به صدور حکم تخریب نگردد.


دبیر کمیسیون ماده صد شهرداری نی ریز در ادامه گفت : با توجه به اینکه شهرداری می تواند عوارض و مطالبات خود را از طریق کمیسیون ماده 77 قانون شهرداریها پیگیری کند این دبیرخانه می تواند به استناد همین ماده ی قانونی نسبت به وصول مطالبات خود اقدام نماید.


وی از تمامی شهروندان محترم و خریداران اراضی و ساختمان در سطح شهر خواست برای جلوگیری از بروز مشکلات اقتصادی و .. برای خود و خانواده قبل از خرید و تملک هرگونه ملک مراتب را از طریق واحد ساختمانی شهرداری استعلام نمایند، تا هم خریدی مطمئن داشته باشند و هم اینکه دچار مشکلات عدیده آتی نگردند.


نقدی مسئول دبیر کمیسیون ماده صد شهرداری نی ریز در پایان ضمن تقدیر از فرماندار نی ریز و رییس دادگستری به عنوان اعضای محترم کمیسیون ماده 100، بیان کرد: با لطف همیشگی این عزیزان در زمینه ی برگزاری منظم و مدون جلسات این کمیسیون برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است و تلاش بر پاسخگویی و صدور رای در اسرع وقت می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار