مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس:

مدرسه 20 کلاسه خیرساز در مشکین دشت فردیس گشایش یافت

مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس از بازگشایی مدرسه 20کلاسه خیرساز در شهرک بعثت مشکین دشت فردیس خبر داد .

کد مطلب: ۶۶۸۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد

فرشته فهمیده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار پانابا اعلام این خبرافزود: این مدرسه با ظرفیت 20 کلاس و فضای اداری توسط خیر مدرسه ساز دکتر سعادت احداث شد و با 700 دانش آموز دختر در مقطع ابتدایی سال تحصیلی جدید را آغاز کرد.
وی از خیرین مدرسه ساز خواست در امر ساخت مدرسه، آموزش و پرورش را یاری کنند تا کمبود فضاهای آموزشی در شهرستان فردیس مرتفع شود.
فهمیده در خصوص جداسازی آموزش و پرورش شهرستان فردیس از کرج گفت: با توجه به اینکه همه مسئولان ذیربط این موضوع را عنوان می کنند ولی هنوز هیچ سندیت یا ابلاغیه از سوی وزارت آموزش و پرورش در خصوص جداسازی آموزش و پرورش فردیس نیامده است.
مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه 2کرج و شهرستان فردیس افزود برای احداث ساختمان اداری آموزش و پرورش فردیس حدود80 میلیارد ریال اعتبار برآورده شده است.
وی افزود: کمبودهای زیادی در زمینه امکانات آموزشی داشتیم که با اجرای پروژه مهر توانستیم با همت و تلاش همه مدیران مدرسه و همکاران اداره آموزش و پرورش و حمایت اداره کل آموزش و پرورش در آستانه سال تحصیلی جدید بیشتر آنها را مرتفع کنیم. ایشان ادامه داد: همچنین برای بازگشایی سال تحصیلی جدید هیچ کلاسی بدون معلم نیست همه مدارس را با آذین بندی و با بهسازی فضاها و رنگ آمیزی برای شروع سال تحصیلی آماده شده است.
فهمیده همچنین گفت: مشکل کمبود نیروی انسانی در مقطع ابتدایی مرتفع شد اما با کمبود نیروی خدماتی مواجه ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار