صادقی بر صندلی فرهنگ و ارشاد لامرد نشست

در اولین تودیع و معارفه دولت تدبیر و امید از زحمات قادری تقدیر و جواد صادقی به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لامرد معرفی شد.

کد مطلب: ۶۶۸۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لامرد با حضور مسئولان محلی و روسای انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان برگزار شد.

عبدالله حسینی فرماندار شهرستان لامرد با تقدیر و تشکر از زحمات محمد قادری رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لامرد، اظهار کرد: تلاش های اقای قادری در مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی لامرد به نوعی جهت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را با پشتیبانی هنرمندان و مسئولان شهرستان به سمت و سوی خودش هدایت کردند.

فرماندار شهرستان لامرد با بیان اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ما داری رسالت بسیار سنگین و حوزه فعالیت وسیع است، افزود: هر آنچه در مراسمات و برنامه ها در چارچوب قانون قرار بگیرد شرایط اجرا خواهد داشت و مجریان برنامه نیز باید رعایت فهم و درک فرهنگ و قوانین مرتبط با آن را بکنند و هنرمندان هنر خود را در چارچوب قانون و حقوق شهروندی به نمایش بگذارد.

گفتنی است در آیین تکریم و معارفه روسای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لامرد از زحمات محمد قادری تقدیر و جواد صادقی به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لامرد معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار