جزییات حادثه آتش سوزی در مدرسه ابتدایی منطقه 7

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: مدرسه طبرسی در پروژه مهر امسال بازسازی شده و مشکلی نداشته است.

کد مطلب: ۶۶۸۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد

علیرضا راه پیما در گفتگو با خبرنگار پانا در مورد جزییات حادثه آتش سوزی در مدرسه منطقه 7 تهران عنوان کرد: این مساله به دلیل اتصالی یکی از وسایل الکترونیکی بوده است و سیم کشی کل ساختمان مشکلی نداشته است.

وی افزود: مدرسه طبرسی در پروژه مهر امسال بازسازی شده بوده و این حادثه نیز کاملا تصادفی بوده که با هوشیاری عوامل مدرسه به سرعت آتش نشانی خود را به محل حادثه رسانده است و اکنون مشکلی وجود ندارد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: طی یکی دو روز آینده و بعد از نقاشی دیواری دانش آموزان به مدرسه خود بازمی گردند . فعلا نیز در مدرسه همجوار اسکان پیدا کرده اند.

به گزارش پانا، در ساعات اوليه صبحگاهي روز يكشنبه دوم مهرماه در دبستان دخترانه طبرسي منطقه 7 تهران به علت اتصال يكي از دستگاههاي الكترونيكي اتاق معاونت دبستان، دود فضاي اتاق و اتاقهاي همجوار را فرا گرفت، كه با اطلاع رساني به موقع عوامل مدرسه ، ايستگاه آتش نشاني محل مطلع و در اسرع وقت آتش نشانان در محل حاضر و به رفع مشكل اقدام شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار