رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لامِرد؛

پیشرفت فرهنگ و هنر لامِرد در گرو همدلی و وحدت هنرمندان است

رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لامِرد گفت: امیدوارم هنرمندان فرهیخته لامرد با همدلی ، وحدت و تلاش روز افزون در پیشرفت هر چه بیشتر عرصه فرهنگ و هنر شهرستان گام برداریم.

کد مطلب: ۶۶۸۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، جواد صادقی در آیین معارفه خود به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لامرد با بیان اینکه خدمت به مردم زادگاه خود در عرصه فرهنگ و هنر بسیار افتخار آمیز است، اظهار کرد: با توجه به اینکه امروز دنیا درگیر جهاد فرهنگی است، باید جبهه فرهنگ و هنر در کنار جهاد اقتصادی و جهاد نظامی در برابر فرهنگ غرب امروز قد علم کرده و امروز باید با سپاه بزرگ اصحاب رسانه و صاحبین راستین قلم و اندیشه به جنگ این فرهنگ وارداتی رفت.
رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لامرد با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگ و هنر شهرستان لامرد اتفاق بزرگی رخ داده و این روند نیز ادامه خواهد داشت، ابراز کرد: نمود بارز موفقیت هنر لامرد را می توان به حضور و راه یابی 2 کار ارزشمند و قابل دفاع در جشنواره تئاتر فجر فارس اشاره کرد.
وی با بیان اینکه شهرستان لامرد در حوزه فرهنگ و هنر پتانسیل بسیار بالایی را دارد ، خاطر نشان کرد: یکی از اهداف و اولویت های برنامه فرهنگ و ارشاد اسلامی لامرد این است که پتانسیل های هنری و فرهنگی این شهرستان را به کشور و جوامع بین الملل معرفی کنیم.

سکان دار جدید فرهنگ و ارشاد شهرستان لامرد بر تشکیل اتاق فکر انجمن های هنری و فرهنگی تاکید کرد و گفت: توجه به هنر اصیل و برند های شهرستان لامرد یکی از اهداف دیگر مدیریتی است که لازمه رسیدن به این هدف، همدلی و وحدت هر چه بیشتر میان هنرمندان و هنر دوستان است.

صادقی ارتقا هنر لامرد را در گرو صادرات و واردات هنر دانست و گفت: امروزه باید بستری برای هنرمندان شهرستان های فارس و کشور در لامرد آماده شود تا هنر خود را در زمینه های مختلف به نمایش بگذارند و در مقابل نیز هنرمندان خوب و توانای شهرستان لامرد در زمینه های مختلف هنری همانند تئاتر ، عکاسی ، خوشنویسی ، شعر و ... در کشور بدرخشند.

وی از برگزاری نشست ها صمیمی با انجمن های مختلف هنری و فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لامرد خبر داد و گفت: امیدارم هنرمندان فرهیخته لامردی با همدلی ، وحدت و تلاش روز افزون در پیشرفت هر چه بیشتر عرصه فرهنگ و هنر شهرستان گام برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار