فرمانده سپاه لامرد؛

دانش آموزان در تمامی زمینه ها انقلابی بمانند

فرمانده ناحیه مقامت بسیج سپاه لامرد گفت: دانش آموزان باید در کنار علم آموزی نیز راه شهدا و جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را ادامه دهند و در تمامی زمینه ها انقلابی بمانند.

کد مطلب: ۶۶۷۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، سرهنگ حسن عبدالله زاده در آیین نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی و صبحگاه مشترک دانش آموزان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در آموزشگاه شهید صالح یاسین لامرد برگزار شد، با بیان اینکه لازم است هر سال با شور و شعور بهتر از گذشته این ایام را پاس بداریم، اظهار کرد: رشادت ها و مجاهدت های شهدای دانش آموز برای نسل سوم و چهارم انقلاب دارای پیام های مهمی در ابعاد گوناگون است و دانش آموزان امروزه باید شهدای دانش آموز را الگوی خود در مسیر زندگی قرار دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد با اشاره به اینکه دانش آموزان باید به تقویت روحیه علمی و خودباوری بپردازند، افزود: روحیه اعتماد و خودباوری خیلی راه گشای خیلی از امورات است. خیلی از کسانی که خلاقیت ، توانمندی، اختراع دارند نشان از روحیه خودباوری است.

وی خاطر نشان کرد: اکثر نخبگان و مسئولان لامردی که در شهرستان یا کشور در حال فعالیت هستند از همین آموزشگاه ها علم آموزی و دانش افزایی کرده اند و امروز به عنوان یک مسئول در این جامعه به مردم خدمت می کنند.

سرهنگ عبدالله زاده بر اهمیت حوزه پرورشی در آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: دانش آموزان باید در کنار علم آموزی نیز راه شهدا و جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را ادامه دهند و انقلابی بمانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار