رئیس شورای آموزش و پرورش لامرد تاکید کرد؛

رهنمود های امام خامنه ای سرلوحه تمام امور زندگی قرار گیرد

فرماندار شهرستان لامرد گفت: با قرار دادن رهنمود های مقام معظم رهبری در زندگی ، مسیر آسانی را در آینده خواهیم داشت.

کد مطلب: ۶۶۷۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس؛ عبدالله حسینی در آیین نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس با بیان اینکه شما جوانان مردان پاینده ای در اداره خانواده و امور کشور هستید، اظهار کرد: در کنار کسب علم و دانش به صورت کلاسیک که از مدرسه شروع و در دانشگاه به پایان می رسد حتما باید در تمامی اموری که به موفقیت شما در مسیر تعالی و رشد کمک خواهد کرد مطالعه داشته باشد و کتابخوانی و مطالعه را از برنامه روزانه خود جدا نکنید.
فرماندار شهرستان لامرد بر آموزش مهارت های زندگی در ابعاد گوناگون تاکید کرد و افزود: بهترین زمان برای یادگیری و آموزش مهارت های زندگی مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم در آموزش و پرورش است.
وی با اشاره به اینکه مهارت های عملی و علمی برای کسب کار و... در این مقطع مناسب است، خاطر نشان کرد: مهارت چگونگی عبور از موانع زندگی و چالش های زندگی نیازمند فراگیری علوم مختلف است در حد ضرروت جوانان ما باید در حوزه های جامع شناسی ، امنیت ، سیاست ، زبان و ... تخصص داشته باشند.
نماینده عالی دولت در لامِرد با اشاره به فرمایشات امام علی (ع) که " فرزندانتان را برای فردا آماده کنید" ابراز کرد: تحصیل در یک رشته خاص تنها برای امروز است اما باید جوانان ما برای فردا ها آماده شوند.
رئیس شورای آموزش و پرورش با بیان اینکه حضور پرشور مردم در ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس باعث افتخار است، تصریح کرد: موفقیت امروز نیرو های امنیتی ، نظامی و انتظامی در گرو علم ، دانش و تقوا بوده و مقاومت هشت سال جنگ تحمیلی نیز با دانایی و آگاهی جوانان دیروز در تاریخ ثبت شده است.
حسینی با اشاره به اینکه رهنمود ها و فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه تمامی امور و فعالیت هایمان قرار دهیم، خاطر نشان کرد: با قرار دادن رهنمود های امام خامنه ای در زندگی ، مسیر آسانی را در آینده خواهیم داشت.
وی همچنین به سخنان ریاست جمهور در سازمان ملل اشاره کرد و گفت: زمانی که سخنان دکتر روحانی رئیس جمهور ایران را سخنان ترامپ رئیس جمهور آمریکا مقایسه می کنند و می کنیم، تنها در میابیم که ملت شریف ایران ملتی دینی ، مذهبی ، اعتقادی ، توانمند، باسود و تحصیل کرده و متمدن هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار