سرپرست استانداری آذربایجان شرقی عنوان کرد؛

تربیت جوانان خلاق و کار آفرین در کنار تحصیل علوم مختلف

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: آزمون سراسری کنکور، هدف برنامه ریزی های آموزشی است. ولی گاه دانش آموزی در این آزمون قبول نمی شود. لذا باید دانش آموزان خلاق و کار آفرین تربیت کنیم که بتوانند در همه مراحل زندگی مشکلات خود را حل کنند.

کد مطلب: ۶۶۷۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، سعید شبستری در مراسم زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان دخترانه کلکته چی ناحیه یک تبریز با بیان این که در روز بازگشایی مدارس فصل جدیدی از تعلیم و تربیت آغاز می شود اظهار داشت: علاوه بر تعلیم علوم مختلف، تربیت دانش آموزان نیز با این فصل آغاز می شود و جامعه ما به دانش آموزان که مهارت های اجتماعی را در کنار علوم مختلف یاد بگیرند نیاز دارد

وی افزود: آزمون سراسری کنکور، هدف برنامه ریزی های آموزشی است. ولی گاه دانش آموزی در این آزمون قبول نمی شود. لذا باید دانش آموزان خلاق و کار آفرین تربیت کنیم که بتوانند در همه مراحل زندگی مشکلات خود را حل کنند.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی اضافه کرد: جوانان که در عرصه های مختلف علمی ورزشی و نظامی برای کشور افتخار آفرینی می کنند به برکت همین جوانان است که در این مدارس تعلیم و تربیت یافته اند.

شبستری گفت:امروز امنیت کشور را مدیون جوانانی هستیم که احساس تکلیف کردند و به نبرد علیه باطل رفتند و به شهادت رسیدند. پس بر ما واجب و تکلیف است راه این شهدا را ادامه دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار