مافی: مجلس به فکر مشکلات معلمان است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در مجلس به فکر مشکلات و موانع سر راه معلمان و آموزش و پروش هستیم.

کد مطلب: ۶۶۷۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، پروانه مافی در نشست خبری که در هنرستان پاسداران انقلاب اسلامی منطقه ١٩ با معلمان این مدرسه برگزار شد اظهار کرد: رفع موانع، حذف قوانین اضافی، تاکید بر امید و اعتدال حق معلمان است که مقام معظم رهبری و رئیس جمهور به آن تاکید زیادی دارند. ما در مجلس به کار شما مشغول هستیم و به مشکلاتتان توجه می کنیم.

وی ادامه داد: من می‌خواهم تبریک بگویم به کسانی که حوزه فنی و حرفه ای را انتخاب کردند، به شرطی که مسیرها توسط مسئولین هموار شوند. امروز در دنیا به دنبال کسانی هستند که مهارت دارند و حرفه ای را پیش می برند. بنابر این دانش آموزانی که فنی و حرفه ای می خوانند با این مسیر جهانی همراه هستند.

این نماینده مجلس گفت: در دنیا به دنبال کسانی هستند که به عنوان تکنسین توانایی های لازم را دارا هستند، فضای کسب و کار برای این افراد فراهم است. حوزه نظری باید به دانش آموزانی که به دنبال علم و ماهیت علم هستند داده شود و حوزه فنی و حرفه ای به کسانی که دنبال کسب و کار هستند سپرده شود.

وی ادامه داد: می‌خواهیم امسال یک پیام را با هم پیش ببریم و آن مسئولیت پذیری نسبت به خودمان است؛ سال آموزشی جدید را با پیام امید و مسئولیت پذیری آغاز کنیم. دانش آموزان گنجی هستند که باید کمکشان کنیم تا درون خود و ویژگی‌های منحصر به فردشان را کشف کنند.

مافی در پایان گفت: ما در مجلس برای هر گونه کمک و درخواستی که لازم باشد قانونی شود و یا از لحاظ نظارتی پیگیری شود، آمادگی داریم. ما و معلمان باید مشکلات اساسی را بشناسیم و حلاجی کنیم و از قوای دیگر بخواهیم کمک لازم را برساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار