رئیس هیأت‌‌ کاراته استان قم خبر داد

مدال‌های کاتا و کومیته تورنمنت بین‌المللی ترکیه در انتظار کاراته قم

رئیس هیأت‌‌ کاراته استان قم گفت: با حضور تعدادی از چهره‌های شاخص این رشته منتظر کسب حداکثر مدال از پیکارهای تورنمنت بین‌المللی ترکیه هستیم.

کد مطلب: ۶۶۷۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد

علیرضا برخوردار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پانا در قم، اظهار کرد: از امروز با حضور ۶ نماینده از کاراته استان قم در ترکیب تیم اعزامی ایران، شاهد آغاز رقابت شرکت کنندگان در مسابقات کاراته تورنمنت بین‌المللی ترکیه به میزبانی شهر استانبول این کشور خواهیم بود.

وی ادامه داد: تورنمنت بین‌المللی ترکیه در حالی برگزار می‌شود که سعید علی‌پور در وزن منهای 67 کیلوگرم بخش کومیته رده سنی بزرگسالان به میدان می‌رود، کاراته‌کایی که فروردین‌ماه امسال در لیگ جهانی کاراته به میزبانی امارات موفق به شکست تمامی حریفان خود و کسب نشان طلا شد و به تیم ملی نیز راه یافت و از شاگردان سرمربی اسبق تیم ملی یعنی غلامرضا دباغیان محسوب می‌شود.

رئیس هیأت‌‌ کاراته استان قم افزود: مرتضی نعمتی کاراته‌کای باشگاه استقلال قم و یکی از شاگردان مربی موفق این رشته یعنی استاد خلیلی، در وزن منهای 55 کیلوگرم بخش کومیته انفرادی رده سنی جوانان برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز این وزن به روی تاتامی خواهد رفت.

وی ابراز کرد: محمد سینا عبدالحسینی به عنوان شاگرد برادران پایدار بعد از درخشش در پیکارهای کاراته قهرمانی نوجوانان ایران و جام بین‌المللی ارومیه، در رده سنی نوجوانان به نمایندگی از قم راهی این دوره از رقابت‌ها شده و در وزن به اضافه 70 کیلوگرم مبارزه می‌کند.

برخوردار با بیان اینکه علی سلطانی مربی تیم ملی کاتا نیز به عنوان مربی به نمایندگی از قم اعزام شده، افزود: همچنین حسین خدری در وزن منهای 57 کیلوگرم بخش کومیته نوجوانان و سیدمجید وکیلی در کاتای انفرادی نوجوانان به عنوان نمایندگان باشگاه شهید زین‌الدین قم اعزام شده‌اند.

وی عنوان کرد: تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان دختر و پسر کاتا و کومیته کشورمان در تورنمنت بین‌المللی حضور دارند و بعد از اینکه وزن‌کشی رقابت‌ها انجام شد، این نفرات در جدال با حریفان خود به دنبال کسب آمادگی لازم برای حضور موفق در پیکارهای جهانی 2017 اسپانیا هستند.

/ حسین باریکلو /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار