معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه؛

هشت سال دفاع مقدس نماد ایستادگی در برابر استکبار

معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه گفت: هشت سال دفاع مقدس نماد ایستادگی در برابر کشور های سلطه جو و استکبار است.

کد مطلب: ۶۶۷۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر نگار پانا از آذربایجان شرقی، ظفر محمدی صبح جمعه در مراسم رژه نیروهای مسلح مراغه گفت: ایستادگی در برابر دشمنان و استکبار از دستاوردهای بزرگ ایران اسلامی می باشد.

وی افزود : جنگ با اینکه ویرانی به همراه دارد ولی جنگ هشت سال دفاع مقدس باعث شد اتحاد و انسجام مردم ایران و نیروهای مسلح روز به روز در کشورمان افزون یابد.

وی در ادامه به توان نظامی کشورمان اشاره و اظهار کرد: یکی از نقاط قوت ایران اسلامی ایستادن در برابر ظلم و استکبار است و کشورهای غربی و سلطه گر به اقتدار کشورمان پی برده اند.

محمدی در ادامه به سخنرانی اخیر دکتر روحانی در سازمان ملل اشاره کرد و افزود : پاسخ رئیس جمهور و وزیر امور خارجه در جواب سخنان توهین آمیز و پوچ ترامپ، پاسخی دندان شکن به کسانی است که در فکر تهدید و تجاوز به میهن اسلامی مان هستند.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز در این آیین گفت: ایستادگی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس موجب اقتدار تاریخی و روزافزون نظام اسلامی شده است.

سرهنگ پاسدار رضا سامی گفت: نیروهای مسلح کشورمان با تبعیت از ولایت و رهبری تمامی تحرکات دشمنان را رصد کرده و با اجرای رژه نیروهای مسلح در این روز اعلام می کنیم که ما سرباز صفر ولایت بوده و هستیم.

وی ادامه داد: جوانان امروزی و نسل چهارم با الگوی قراردادن شهیدانی مثل شهید حججی ادامه دهنده راه انقلاب اسلامی هستند.

وی در پایان گفت: فصل الخطاب نیروهای مسلح کشورمان ، منویات و فرامین مقام معظم رهبریست و ما اعلام می کنیم تا آخرین قطره خون از حریم کشورمان دفاع خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار