برنامه های رادیو اقتصاد در آخرین جمعه شهریور ماه

رادیو اقتصاد در برنامه "وطن ساز" جمعه 31 شهریور ماه، به معرفی کارآفرینی در خدمات فنی و مهندسی و حمل و نقل هوشمند می پردازد.

کد مطلب: ۶۶۷۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد
معرفی کارآفرینی در خدمات فنی و مهندسی و حمل و نقل هوشمند
به گزارش پانا؛ فرج زاده مدیر عامل شرکت پژوهشگران فن گستر و نیز مجید نورانی کارآفرین در حوزه حمل و نقل هوشمند در برنامه فردا در خصوص موفقیت ها و تجربیات مفید و کاربردیشان صحبت خواهند کرد.
برنامه "وطن ساز" کاری از گروه اقتصاد و جامعه به تهیه کنندگی سهیلا کسی خان جمعه ها ساعت ۰۹:۰۰ به مدت ۵۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.
فرهنگ نذر و نذری دادن
رادیو اقتصاد در برنامه "چرتکه" جمعه 31 شهریور ماه، به موضوع فرهنگ نذر و نذری دادن خواهد پرداخت.
کارشناسان سبک زندگی در برنامه فردا در خصوص فرهنگ نذر و نذری دادن، انواع نذرهای خلاقانه، نذرهای معنوی به گفتگو خواهند نشست.
همچنین آگاهی های لازم برای رساندن نذورات به دست نیازمندان دیگر موضوعی خواهد بود که در این برنامه مطرح می شود. در بخش هایی از برنامه شنونده 3مرحله مسابقه، گفتگو با تکیه داران، آشنایی فرزندان با فرهنگ نذری دادن و ... خواهید بود.
برنامه "چرتکه" کاری از گروه کشاورزی به تهیه کنندگی الهام مصطفوی جمعه ها ساعت ۱۰:۰۰ به مدت ۱۱۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.
مجلس و احیاء صندوق های بازنشستگی
رادیو اقتصاد در برنامه "بهارستان" جمعه 31 شهریور ماه، قصد دارد به موضوع مجلس و احیاء صندوق های بازنشستگی بپردازد.
باحضور نمایندگان مجلس، کارشناسان اقتصادی و نیز میهمانانی از مرکز پژوهش های مجلس در برنامه فردا به مقوله احیاء صندوق های بازنشستگی پرداخته خواهد شد.
از دیگر موضوعات در این برنامه می توان به بررسی وضعیت صندوق های باز نشستگی کشور، سهم مجلس در احیاء صندوق ها، آینده صندوق های باز نشستگی و اهمیت توجه مجلس به آنها، بررسی سهم وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از بودجه 96 و ... اشاره کرد.
برنامه "بهارستان" کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه کنندگی مهرگان سوادکوهی جمعه ساعت ۱۴:۰۵ به مدت ۵۰ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.
نقش مردم و بسیج مردمی در روزهای ابتدایی جنگ
رادیو اقتصاد در برنامه "اقتصاد تعطیل نیست" جمعه 31 شهریور ماه، به سراغ نقش مردم و بسیج مردمی در روزهای ابتدایی جنگ خواهد رفت.
نقش مردم و بسیج مردمی خرمشهر، دزفول، اهواز و... در مقابله با تهاجم عراق در روزهای ابتدایی جنگ، تشریح شرایط اقتصادی کشور در روزهای آغازین جنگ در گفتگو با سرداران و یا امیران شاخص دوران دفاع مقدس و نیز معرفی رزمندگان و جانبازان کارآفرین و موفق اقتصادی از جمله مباحثی هستند که در برنامه فردابه سمع شنوندگان خواهند رسید.
همچنین دکتر مقدم جامعه شناس و نیز دکتر عبدی کارشناس اقتصادی در این برنامه در خصوص روش های خرید مناسب و همچنین مدیریت هزینه های زندگی گفتگو می کنند.
برنامه "اقتصاد تعطیل نیست" کاری از گروه کشاورزی به تهیه کنندگی حمیده سلطانی جمعه ۱۷:۰۰ به مدت ۱۱۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار