در گفت و گو با پانا اعلام شد؛

اجرای طرح˝ احسان نوروزی˝در ورودی شهرهای زیارتی و گردشگری

خبرگزاری پانا: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از استقرار پایگاه های احسان نوروزی در ایام نوروز در ورودی شهرهای زیارتی و گردشگری در کشور خبر داد.

کد مطلب: ۶۶۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد

سعید ستاری در گفت‌وگو با خبرنگار ‌اجتماعی پانا، از طرح ویژه " احسان نوروزی" در ایام نوروز خبر داد و گفت: کمیته امداد در راستای گسترش خدمات و حمایت های خود از خانواده های تحت پوشش، درصدد است تا با استقرار پایگاه های احسان نوروزی، گام موثری دیگری برای کمک به محرومین بردارد.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) تصریح کرد: در تعطیلات سال نو این پایگاه ها در ورودی شهرها مستقر و آماده جمع آوری هدایا، صدقات و کمک های مردمی هستند.

استقرار پایگاه های امدادی تا 16 فروردین ماه

وی خاطرنشان کرد: این پایگاه‌ها تا 16 فروردین در کنار پایگاه‌های امداد و نجات مستقر می شوند و با توجه به آمار بالای کمک های مردمی در جشن نیکوکاری، پیش بینی می شود بار دیگر خیرین کشور در طرح " احسان نوروزی " مشارکت کنند.

ستاری در ادامه افزود: کمک های جمع آوری شده در جشن نیکوکاری که حدود 40 میلیارد تومان بود که از طریق سیستم جامع کمیته امداد بلافاصله پس از جمع آوری به طور کامل به دست محرومان و خانواده های تحت پوشش کمیته امداد رسیده است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در خصوص اولویت بندی توزیع کمک‌های جمع آوری شده، گفت: بر اساس اطلاعات خانوارها که شامل تعداد نفرات آنها نیز می‌شود، مددجویان برای دریافت هدایای مردمی اولویت بندی شده‌اند و طبق آن کمک‌ها را توزیع می‌کنیم.

وی یادآور شد: در طرح احسان نوروزی در مبادی ورودی 15 شهر زیارتی و گردشگری کشورمان صندوق های کمیته امداد امام خمینی (ره) استقرار پیدا خواهد کرد تا هموطنانمان با انداختن صدقات برای حفظ سلامتی خود بتوانند کمک قابل توجهی نیز برای رفع نیاز محرومان داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار