مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبرداد:

استانداردسازی سیستم گرمایشی ۵۵ درصد ازمدارس استان اردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: سیستم گرمایشی ۵۵ درصد مدارس استان اردبیل استانداردسازی شد.

کد مطلب: ۶۶۷۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،احمد ناصری با بیان اینکه امسال ۲۱ هزار و ۳۱۳ نفر دانش‌آموز کلاس اولی در مدارس استان اردبیل تحصیل می‌کنند گفت : سیستم گرمایشی ۵۵ درصد مدارس استان اردبیل استانداردسازی شد .

وی افزود: در آستانه هفته دفاع مقدس قرار داریم که این روزها یادآور حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان دفاع مقدس در هشت سال دفاع مقدس و برگ زرینی در تاریخ کشور است که در قالب آن وظیفه داریم در راستای ترویج این فرهنگ و حرکت شایسته رزمندگان و دلاوران ایرانی اقدام کنیم .

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: آموزش و پرورش استان اردبیل سال گذشته شاهد توفیقات قابل توجهی در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، پرورشی و توزیع مراکز خدماتی بوده است که این دستگاه اجرایی در ارزیابی عملکرد دستگاه برتر شده و از مجموعه دو هزار امتیاز یک هزار و ۹۰۸ امتیاز را کسب کرده است .

ناصری در ارتباط با سال تحصیلی جدید گفت: امسال ۲۱ هزار و ۳۱۳ نفر دانش آموز کلاس اولی در مدارس استان اردبیل تحصیل می‌کنند و پیش‌بینی می‌کنیم که ۱۷ هزار نفر نیز در مقطع پیش‌دبستانی در استان ثبت‌نام کنند .

وی بیان کرد: ۳ هزار و ۳۹۵ مدرسه برای تحصیل دانش‌آموزان در سطح استان آماده‌سازی شده که ۱۲ هزار و ۷۰۰ کلاس درس در این مدارس آماده شده و پیش‌بینی می‌کنیم ۳۰۰ هزار دانش‌آموز در مدارس استان ثبت‌نام کنند که تا به امروز ۲۰۹ هزار دانش‌آموز ثبت‌نام انجام شده است .

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به این که ۱۹ هزار نفر از عوامل اجرایی آموزش و پرورش در حوزه سال تحصیلی جدید فعالیت می‌کنند بیان کرد: ساماندهی مدارس با نشاط سازی مدارس و نوسازی تجهیزات مدارس استان در دستور کار قرار گرفته و حدود یک میلیارد تومان به نوسازی مدارس تخصیص یافته و در حال حاضر نیز ۵۵ درصد ساختمان مدارس استان اردبیل به سیستم گرمایشی مجهز هستند .

ناصری بیان کرد: ۱۲ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی آموزش وپرورش در سال گذشته بوده که امسال به ۲۰ میلیارد تومان افزایش یافته و امیدواریم بتوانیم پروژه‌های مهم را از این طریق اجرایی کنیم .

وی در ارتباط با نتایج کنکور نیز بیان کرد: گزارشات اولیه حاکی از رشد نتایج کنکور در استان اردبیل دارد که ۵۰ رتبه زیر یک هزار در رشته‌های استان اردبیل در حال حاضر احصا شده است .

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۶ هزار و ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزانی که کنکور دادند محصل امسال بودند و مابقی از ۱۸ هزار نفر پشت کنکوری هستند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار