جشن 10 هزار کلاس اولی در مدارس کاشان

10 هزار و 603 کلاس اولی کاشان، همزمان با سراسر کشور روز شکوفه ها ، آغاز سال تحصیلی جدید را جشن گرفتند.

کد مطلب: ۶۶۶۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کاشان ،"محمود خدمتی " در جشن شکوفه های کاشان اظهار کرد: اول مهر، بهار دانایی و آگاهی است و ایران اسلامی با پرورش صحیح و کوشش دانش آموزان به توسعه و پیشرفت می رسد.

"محمود خدمتی" در آیین جشن شکوفه ها در دبستان حسین واحدی کاشان افزود: مدرسه از خانه جدا نیست و خانواده ها باید در مسیر تعلیم و تربیت با اولیا مدرسه همراه شوند تا نسلی آگاه و اثربخش در خدمت به کشور پرورش یابد.

وی تصریح کرد: امروز نه تنها برای دانش آموزان و فرهنگیان روز مهم و بزرگی است بلکه برای همه آنها که به دنبال آینده و توسعه کشور هستند نیز روز باشکوهی است.

وی تاکید کرد: کشور ما برای توسعه و پیشرفت نیازمند خردمندی و پژوهش و نوع دوستی است و زمانی می توان به این هدف رسید که مدارس و فضاهای آموزشی ما محیط اخلاق، مهربانی و اندیشه ورزی باشد.

وی با اشاره به مشارکت نیکوکاران برای ساخت مدرسه تاکید کرد: حضور شهروندان نیکوکار این شهرستان در کنار نهاد آموزش و پرورش مایه مباهات است و امیدواریم که این چراغ پرفروغ بماند.

به گفته وی، در جشن شکوفه ها، شش هزار و 223 نفر در کلاس اول ابتدایی شاغل به تحصیل می شوند که سه هزار و 42 نفر دختر و سه هزار و 181 نفر نیز دانش آموزان مدارس پسران هستند.

خدمتی افزود: برای دوره متوسطه اول نیز چهار هزار و 380 نفر در جشن جوانه ها شرکت کردند که دو هزار و 159 نفر دانش آموز مدارس دختران و بقیه نیز در مدارس پسران ادامه تحصیل می دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار