گزارشی از سه‌شنبه‌های بدون خودرو

پایش سلامت در سه‌شنبه‌های بدون خودرو

سه‌شنبه بدون خودرو این‌ هفته در چهارباغ همه چیز عادی و عالی بود و شهروندان علاوه بر دوچرخه‌سواری و قدم زدن ، سلامت خود را نیز تست کردند.

کد مطلب: ۶۶۶۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا اصفهان و به نقل از پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان، سه شنبه بدون خودرو این هفته چهارباغ از عجله‌اش برای رسیدن به پاییز پرده برداشت. باد، خنکی هوا و برگ‌های زرد و خشکی که روی زمین ریخته بود نشان می‌داد که تابستان نفس‌های آخرش را می‌کشد و چهار باغ بی‌صبرانه منتظر پاییز است.
سه‌شنبه بدون خودرو این‌ هفته در چهارباغ همه چیز مثل همیشه عادی و عالی بود و مردم در خنکای پاییزی این آخرین روز‌های تابستان مشغول تفریح، قدم زدن و دوچرخه‌سواری بودند و عده زیادی هم در غرفه پایش سلامت، سلامتی خود را پایش می‌کردند.
یکی دیگر از برنامه‌های جالب این سه شنبه، نقاشی کودکان بود که چهارباغ را به تصویر می‌کشیدند و گاه با خط درشت می‌نوشتند " هوای اصفهان را داریم" و چقدر خوب که از کودکی هوای شهرشان را دارند.
یک دانشجوی اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار پویش مردمی ترافیک درباره چهارباغ اظهار داشت: چهارباغ به خودی خود فضای بسیار دلپذیری دارد و با خنک‌تر شدن هوا بسیار مطبوع‌تر و دلپذیر‌تر شده است.
وی در خصوص طرح‌های اجرا شده در سه‌شنبه‌های بدون خودرو افزود: چهارباغ سه‌شنبه‌ها فضای بسیار دلنشین‌تری دارد چراکه طرح سه‌‌شنبه‌های بدون خودرو که مجموعه‌ای از طرح‌های بسیار خوب دیگر است در آن اجرا می‌شود. طرح‌هایی نظیر پایش سلامت، نقاشی کودکان، فروش انواع پاکرو‌ها و غیره که لبخند را مهمان لب‌های همه عابران چه کودک و چه بزرگسال مهمان می‌کند.
دوچرخه سواری، این دوست همیشگی چهارباغ امروز به طور ویژه‌ای به چشم می‌خورد و نکته قابل توجه دوچرخه‌سواری بانوانی بود که لبخند بر لب در چهارباغ و با خیال راحت دوچرخه سواری می‌کردند و هوای شهرشان را داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار