رئیس سازمان تبلیغات اسلامی لامرد در گفت و گو با پانا؛

بلندگو های پخش اذان در خیابان های لامرد نصب شد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی لامرد گفت: سیستم صوت مرکزی و بلندگو های پخش اذان در بازار و میدان مرکزی شهر لامرد نصب شده است.

کد مطلب: ۶۶۶۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام روح الله بلوری در گفت و گو با خبرنگار پانا فارس با بیان اینکه لامِرد شهر مساجد است، اظهار کرد: بلندگو های پخش اذان در راستای اعتلای فرهنگ نماز در چهارراه و خیابان اصلی شهر لامِرد نصب شده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان لامرد با اشاره به اینکه مناسبت های ملی و مذهبی در سطح شهر نیازمند یک سیستم صوتی مرکزی است، افزود: یکی از اهداف نصب این سیستم صوتی استفاده از آن در راهپیمایی ها ، مناسبت های عمومی بوده که تلاش کرده ایم در فاز اول نصب این سیستم ها ، مسیر اصلی راهپیمایی ها و دسته های عزاداری در ماه محرم را پوشش دهیم.

وی یکی از کاربرد های سیستم صوت مرکزی سطح شهر لامرد را پخش اذان های سه گانه بر شمرد و خاطر نشان کرد: یکی از اصلی ترین و مهم ترین کاربرد های دیگر این سیستم صوتی در مواقع بحرانی است که می توان در زمینه اطلاع رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن به شهروندان کمک بسیاری کند.

دبیر ستاد اقامه نماز لامرد با بیان اینکه کلان شهر ها دارای سیستم صوتی مرکزی در سطح چهاراه ها و خیابان ها هستند، اذعان کرد: شهرستان لامرد اولین شهرستان پیشرو بعد از شیراز در استان فارس است که در سطح خیابان های آن سیستم صوتی مرکزی نصب شده و این امر می تواند زمینه توسعه مبلمان شهری باشد که تلاش داریم این روند را در تمام محلات شهر لامرد پوشش دهیم.

وی به اعتبار این پروژه فرهنگی اشاره کرد و گفت: در سال گذشته از محل دو درصد نفت و گاز اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان برای این پروژه تصویب شد که خوشبختانه تا کنون 40درصد از آن تخصیص یافته که در فاز اول این پروژه مسیر میدان امام خمینی در مرکز شهر لامرد تا سازمان تبلیغات اسلامی بلندگو های بی سیم نصب شده است و در فاز های بعدی نیز تمام سطح بازار و شهر لامرد را نیز فرا می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار