ایجاد محل قرائت خانه در مدارس شاهد بسیار مهم است

رییس اداره شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ایجاد فضای مطالعاتی مناسب برای دانش آموزان با همراهی مشاور، گنجینه کتب و دبیران جهت رفع ایرادات و اشکالات می تواند به دانش آموزان کمک شایانی کند.

کد مطلب: ۶۶۶۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان، حسینعلی دهباشی در جمع مدیران مدارس شاهد شهرستان زاهدان گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان باعث می شود که نسل به نسل از یاد برده نشود که آسایش و آرامش ما نتیجه از خود گذشتگی کسانی است که برای حفظ جامعه و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جان و مال خود گذشتند.

وی افزود: همه افرادی که وظیفه خدمت به فرزندان شاهد را دارند باید نهایت توان و تلاش خود را بکار گیرند تا امانت داری خودمان را به شهدا ادا کرده باشیم.

رییس اداره شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان بیان کرد: داشتن برنامه های عملیاتی برای سال تحصیلی حائز اهمیت است و مدیران از ابتدای سال تحصیلی طبق برنامه مدون باید برنامه ریزی لازم برای سال تحصیلی جدید داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: ایجاد مکانی مناسب برای مطالعه دانش آموزان تحت عنوان قرائت خانه با همراهی مشاور، گنجینه کتب و دبیران جهت رفع ایرادات و اشکالات می تواند به دانش آموزان کمک شایانی کند.

دهباشی گفت: با جذب بیشترافراد خیرمی توان بسیاری از کارها را پیگیری و امورات را تسهیل نمود و این نیازمند همکاری گسترده تراین افراد خیرخواهد بود.

وی تصریح کرد: مدیران نسبت به بخشنامه ها و نامه های اداری که به مدارس ارسال می شود حساسیت بیشتری به خرج داده و طبق قوانین و مقررات نسبت به مسائل آموزشی و پرورشی اقدام نمایند.

رییس اداره شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن اشاره به بازگشایی مدارس در پایان افزود: با انعقاد قرارداد فی مابین اداره شاهد و ایثارگران و سازمان دانش آموزی امیدواریم روند مراحل اداری امورات تسهیل و نسبت به رفع کمبود تجهیزات آموزشی مدارس اقدامات موثری صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار