معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه مطرح کرد:

وحدت نیروهای مسلح در رژه ۳۱ شهریور

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه مراسم رژه نیروهای مسلح روز ۳۱ شهریور، ساعت ۸ صبح در جوار مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی برگزار می شود، گفت: دراین مراسم وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح و بخشی از دستاوردهای آنان به نمایش در خواهد آمد.

کد مطلب: ۶۶۶۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در گفت و گویی پیرامون برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح ۳۱ شهریور امسال، اظهارکرد: مراسم رژه نیروهای مسلح روز جمعه (۳۱ شهریور) ساعت ۸ صبح در جوار مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم با حضور مقامات لشکری و کشوری، فرماندهان ستاد کل، ارتش ، سپاه و سایر نیروهای مسلح برگزار شده و نیروهای مسلح بخشی از توانمندی های خود را به نمایش خواهند گذاشت.

پورجمشیدیان تاکید کرد: در رژه نیروهای مسلح امسال همچون سال های گذشته وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح به نمایش در خواهد آمد.

وی افزود: نیروی زمینی سپاه هم به تبع این موضوع آخرین تجهیزات خود و از جمله راکت‌های دقیق زن و سامانه‌های توپخانه‌ای را که ارتقای فوق العاده‌ای یافته‌اند در معرض دید عموم قرار خواهد داد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه یادآور شد: مراسم رژه نیروهای مسلح در ۳۱ شهریور ماه هر سال، یکسال با مسئولیت ارتش و سال دیگر با مسئولیت سپاه برگزار می شودو امسال مسئولیت برگزاری رژه زمینی با سپاه در تهران و مسئولیت رژه دریایی بندرعباس با ارتش است.

پورجمشیدیان درباره اقدامات نیروی زمینی سپاه در برگزاری هرچه باشکوه تر رژه ۳۱ شهریور عنوان کرد: امسال اقدامات خوبی در ستاد برگزاری رژه انجام شد و جلسات به صورت مرتب پیگیری شد. در این زمینه تمهیدات مختلفی برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن رژه ۳۱ شهریور در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: در رژه امسال علاوه بر حضورفرماندهان و مسئولین لشکری و کشوری، خانواده معظم شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم نیز حضور خواهند داشت.

پورجمشیدیان درباره ویژگی های خاص مراسم رژه نیروهای مسلح سال ۹۶ عنوان داشت: امسال نظر به همزمانی برگزاری مراسم رژه با عزاداری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تلاش می کنیم تا شعارهای حماسی کربلا و دفاع از مظلومین مورد توجه قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار