با پشتیبانی معاونت علمی؛

12 اختراع جدید ایرانی ثبت بین‌المللی می‌شود

کارگروه ثبت اختراع صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی به تازگی حمایت از 12 اختراع جدید ایرانی برای ثبت بین‌المللی را تصویب کرد تا مرحله ثبت آنها به زودی وارد فاز اجرایی شود.

کد مطلب: ۶۶۶۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، کارگروه ثبت اختراع صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی در آخرین جلسه خود حمایت از 12 اختراع جدید ایرانی را برای ثبت بین المللی تایید کرد. در این جلسه درباره 28 اختراع تصمیم گیری شد که مردودی 8 اختراع ، ارسال مجدد 3 اختراع برای داوری، تعیین داور برای 5 اختراع و تصویب 12 اختراع اعلام شد.

ثبت اختراع دارای مزایای مختلفی است که عدم افشای نتایج با ارزش حاصل از تحقیقات و کمک به تجاری سازی دستاوردهای پژوهشی پژوهشگران و نخبگان یکی از مهمترین آنها است در این راستا کارگروه ثبت اختراعات صندوق از سال 85 خدمات گوناگونی را به پژوهشگران کشور ارائه می دهد. این کارگروه فرآیندها و تهیه شیوه نامه ‌های اجرایی لازم در خصوص نحوه حمایت و کمک به ثبت بین المللی اختراعات محققان، پژوهشگران و مخترعان کشور در حوزه های مختلف مالکیت فکری را انجام می دهد. تا کنون بیش از 60 ثبت بین المللی اختراع با حمایت صندوق انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار