مدیر کل کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی اعلام کرد:

بهره مندی 150 هزار نفر از فعالیت‌های کانون پرورش فکری تا پایان تیرماه

مدیر کل کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی از اجرای موفق برنامه‌های اوقات فراغت تابستان خبر داد.

کد مطلب: ۶۶۵۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، هادی یوسف‌زاده با اعلام این مطلب تاکید کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده کلاس‌های و کارگاه‌های ویژه مراکز کانون در فصل تابستان از تنوع قابل توجهی برخوردار بود.

وی افزود: استقبال از کلاس‌های کانون در فصل تابستان در اغلب مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بی‌سابقه بود.

مدیر کل کانون آذربایجان شرقی در عین حال تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه بیش از یکصد و پنجاه هزار نفر از فعالیت‌های مراکز کانون استان بهره‌مند شده‌اند و بیش از یازده هزار بار برنامه‌ و فعالیت‌ فرهنگی‌، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان اجرا شده است.

یوسف‌زاده توجه به کیفیت برنامه‌ها و فعالیت‌های مراکز کانون را اولویت اصلی کانون عنوان کرد و افزود: در همین راستا و در تابستان امسال دو کارگاه ویژه برای مربیان کانون استان در موضوع قصه‌گویی برگزار و تلاش شد تا این فعالیت‌ تاثیرگذار فرهنگی با کیفیت مناسب برای مخاطبان کودک و نوجوان اجرا شود.

وی همکاری و تعاملات برون سازمانی کانون با سایر نهاد و سازمان‌ها را از جمله عملکرد‌های شاخص کانون استان در شش ماهه اول امسال عنوان کرد.

مدیر کل کانون آذربایجان شرقی برگزاری اردوی برون استانی اعضای منتخب پسر مراکز کانون با موضوع تبریز 2018 و بازی، آب و طبیعت را به عنوان یکی از فعالیت‌های و برنامه‌های موفق استان در تابستان سال جاری دانست و تصریح کرد: نوجوانان شرکت کننده در این اردو به عنوان سفیران تبریز 2018، به معرفی ظرفیت‌های گردشگری تبریز پرداختند.

یوسف‌زاده درعین حال تاکید کرد: برگزاری جشن‌های قصه‌گویی در شهرهای مختلف استان، برگزاری انجمن‌های ادبی و جلسات نقد حوزه‌ای کتاب، اجرای جشن‌های دهه کرامت و جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع)، بزرگداشت روز ادبیات کودک، برگزاری نشست‌های تخصصی در موضوع حجاب و عفاف و اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی هنری در راستای آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی در هفته مبارزه با مواد مخدر را از دیگر برنامه‌های کانون استان در تابستان سال جاری عنوان کرد.

مدیر کل کانون استان افزود: در شش ماهه دوم سال نیز برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوعی از جمله بزرگداشت هفته ملی کودک و هفته کتاب و برگزاری مرحله منطقه‌ای بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در تبریز برگزار شد و اولین کامیون نمایش سیار در استان نیز به مجموع مراکز فرهنگی هنری کانون اضافه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار