در مراسمی با عنوان جوانه های امید انجام شد ؛

از58 دانش آموز برترعلمی شهرستان دشتی و منطقه کاکی تجلیل شد

در مراسمی با عنوان جوانه های امید ، از 58 دانش آموز برترعلمی شهرستان دشتی و منطقه کاکی تجلیل شد.

کد مطلب: ۶۶۵۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا دشتی ، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ، در این مراسم با اشاره به رشد علمی دانش آموزان استان بوشهر خصوصا شهرستان دشتی و منطقه کاکی گفت: با اجرای طرح‌های نخبه پروری منطقه ویژه پارس جنوبی و تقویت بنیه علمی طی سال تحصیلی گذشته به دنبال رشد علمی و آموزشی دانش آموزان هستیم .

وی با تقدیر از استاندار بوشهر در حمایت از آموزش و پرورش استان بوشهر تاکید کرد : نتیجه چنین اقداماتی علاوه بر ارتقاء آموزش و پرورش ،افزایش نیروهای بومی متخصص و دلسوز را در آینده ای نه چندان دور به دنبال دارد .

حسن قلندی با تمجید از کمکهای فراوان خیران مدرسه ساز در ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی افزود: تاریخ آموزش و پرورش استان بوشهر گواه این مطلب است که مدارس این نقطه از کشور عزیزمان همواره با کمک ثروتمندان و بازاریان علم دوست اداره می شده است و جا دارد اکنون و در این برهه از زمان نیز این قشر از جامعه به وظیفه اجتماعی خود در قبال مدارس عمل کنند .

احمد طیبیان مجرد مدیر آموزش پرورش شهرستان دشتی هم در حاشیه این مراسم گفت: در این مراسم از 58 نفر از دانش آموزان برتر علمی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتی و اداره آموزش و پرورش منطقه کاکی تجلیل می شود.

وی در پایان افزود : از 21 نفر از دانش آموزان دارای رتبه زیر 1000 کنکوراین مدیریت هم در پایان مراسم تقدیر می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار