در گفت و گو با پانا؛

تابش: هر سه قوه باید نسبت به رفع حصر اهتمام داشته باشند

نایب رئیس فراکسیون امید گفت: رفع حصر در اختیار دولت نبوده است و مجموعه هر سه قوه باید نسبت به این موضوع اهتمام داشته باشند.

کد مطلب: ۶۶۵۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا تابش در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: تلاش هایی که در شورای عالی امنیت ملی، دولت، قوه قضاییه و مجلس برای حل این مسئله می شود به عقیده بنده رسانه ای کردن آن خیلی به حل مشکل کمک نمی کند .

نایب رئیس فراکسیون امید یادآورشد: تجربه این رسانه نشدن این موضوع هم داشته ایم مانند مسئله فقیه عالیقدر مرحوم آیت الله منتظری که در نهایت با پیگیری ها به نحوی مسئله حل شد و ان شاءالله مسئله حصر هم باید همان مسیر را طی کند و تا آنجایی که بنده اطلاع دارم در این مسیر حرکت هایی در حال انجام است .

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت وعده هایی را درباره سیاست خارجی و برجام ، تنش زدایی ، گسترش روابط با کشورهای غربی و کشورهای همسایه را داده بود که تا حد زیادی در این عرصه موفق شد. از طرف دیگر گام های موثری برای ایجاد آرامش و کاهش فضای امنیتی در کشور برداشته شده است. علاوه بر این در کاهش شیب فزاینده تورم و منفی کردن آن دولت موفق بوده است .

وی تصریح کرد: اکنون دولت دوازدهم نیز با برنامه های جدیدی آمده است و موفقیت دولت هماهنگی و هم افزایی بین مجموعه حاکمیت طلب می کند و باید هر سه قوه باهم متحد باشند و در جهت حل معضلات اصلی و اساسی کشور که عمده آن جذب سرمایه و رونق تولید و اشتغال است گام بردارند.

تابش همچنین تأکید کرد: تکثر اگر در یک ساختار تعریف شده ای قرار گیرد موجب هم افزایی می شود. باید نحله های فکری مختلف بتوانند مکنونات قلبی خود را مطرح کنند و نقد ها و انتقادات خود را بیان کنند وبه آن نقد ها و انتقادات نیز توجه شود تا ساختار اصلاح شود .

وی ادامه داد : تکثر نکته مثبتی است که در اصلاحات جاری هست. این در حالی است که به نقد ها و انتقاد های مختلف در جبهه اصلاحات توجه می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار