معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر:

رشد 50 درصدی رتبه های زیر هزار کنکور سراسری در استان بوشهر

رتبه های زیر هزار کنکور سراسری در استان بوشهر 183 نفر بوده که 50 درصد رشد را نشان می دهد.

کد مطلب: ۶۶۵۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا دیر : حسین درتاج در آیین تجلیل از دانش آموزان ممتاز شهرستان دیّر اظهار داشت:با درایت استاندار محترم طرح تقویت بنیه علمی از دو سال قبل با همراهی دهیاران و شوراهای اسلامی شروع شد که خوشبختانه نتایج خوبی در پی داشته است.

وی افزود:هرچند مشکلات و دشواری هایی بر سر راه ما قرار داشت و هنوز هم این موانع وجود دارد اما با این حال طرح مذکور ماندگار است که امیدواریم با برطرف شدن نقاط ضعف آن در آینده با رویکرد بهتری ادامه یابد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان داشت: طی روزهای گذشته از 700 دانش آموز ممتاز استان بوشهر در قالب همایش جوانه های امید تجلیل شد .

وی با اشاره به نتایج اجرای طرح تقویت بنیه علمی در استان بوشهر اضافه کرد: با اجرای این طرح یک نمره به نمرات دانش آموزان استان در امتحانات نهایی اضافه و از نظر عملکرد دانش آموزان و رشد در امتحانات نهایی استان بوشهر حائز رتبه چهارم کشور شد.

درتاج گفت: همچنین رتبه های زیر هزار کنکور سراسری در استان بوشهر از 110 به 124 و امسال نیز به 183 نفر رسید که 50 درصد رشد را نشان می دهد.

وی افزود: در سال گذشته در گروه آزمایشی زبان های خارجه از رتبه 6 به 3، علوم انسانی از رتبه 23 به 8 و علوم ریاضی از رتبه 23 به 19 رسیده ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار