آخرین فرصت ارسال داستان به ششمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج

مدیر اجرایی ششمین دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار تمدید نمیشود، یادآور شد: خوشبختانه تا همین الان، علاوه بر تمام استان‌های کشور، از هشت کشور دیگر نیز داستان به ششمین دوسالانه داستان ارسال شده است که این تعداد تا پایان مهلت ارسال، بیشتر خواهد شد.

کد مطلب: ۶۶۵۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا فارس، محمد بادپر پایان شهریورماه را آخرین فرصت ارسال داستان به ششمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج اعلام کرد و گفت: آیین پایانی این دوسالانه اواخر آذرماه برگزار می شود.

محمد بادپر با اعلام اینکه تاکنون استقبال قابل توجهی از این دوسالانه شده است افزود: ساعت ۲۴ روز جمعه ۳۱ شهریورماه مهلت ارسال اثر به این دوسالانه پایان خواهد پذیرفت .

بادپر با بیان اینکه مراسم اختتامیه این دوسالانه اواخر آذرماه برگزار می شود، افزود:نیمه دوم مهرماه نتایج مرحله‌ اولیه اعلام و اسامی داستان‌هایی که به مرحله‌ی نهایی راه یافتند مشخص می شود.

مدیر اجرایی این دوسالانه همچنین اضافه کرد: در اولین فرصت پس از پایان مهلت ارسال آثار اسامی تمام داستان‌های دریافتی و شرکت‌کنندگان در سایت نارنج منتشر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اطلاعات این دوسالانه از طریق سایت نارنج به نشانی www.naranj.org و کانال تلگرامی رادیو‌ نارنج به نشانی radionaranj @ منتشر می شود، عنوان کرد: داوران اولیه و نهایی ششمین دوره‌ این دوسالانه نیز در روز اختتامیه معرفی می گردند.

مدیر اجرایی این دوسالانه با دعوت از همه‌ علاقه‌مندان برای شرکت در این جایزه ادبی گفت: امیدواریم امسال نیز با حمایت همه‌ نویسندگان و بزرگان ادبیات داستانی بتوانیم مراسم اختتامیه را مانند دوره‌ قبل به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار