محمد مومنی در گفت و گو با پانا:

مظلومی می تواند به استقلال کمک کند/تفکرات منصوریان جوابگو نیست

آقای گل اسبق فوتبال ایران معتقد است تفکرات منصوریان و کادر فنی اش در استقلال جوابگو نخواهد بود.

کد مطلب: ۶۶۵۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
محمد مومنی در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره شرایط تیم استقلال گفت: متاسفانه شرایط استقلال اصلا خوب نیست و بازیکنان در این مدتی که با منصوریان کار کرده اند نتوانستند از نظر آمادگی به سطح قابل قبولی برسند و روز به روز استقلال ضعیف تر از قبل می شود.
وی بابیان اینکه هرچه زودتر منصوریان باید از استقلال کنار برود،اظهار کرد: تفکر منصوریان در استقلال جواب نمی دهد، او یکی از بازیکن های خوب این تیم بوده و نزد هواداران محبوب بود اما در مربیگری جواب نگرفت به ئهمین علت بهتر است زودتر از استقلال برود.
مومنی در پاسخ به اینکه چه گزینه های برای مربیگری استقلال مناسب است،عنوان کرد: به نظرم در شرایط فعلی مظلومی می تواند از گزینه های داخلی باشد که به تیم کمک کند اگر هم قرار باشد مربی خارجی برای تیم بیاید باید کسی باشد که از هر نظر برتر از ایرانی ها باشد.
آقای گل لیگ آزادگان در سال 72 با بیان اینکه استقلال دچار سردرگمی شده است،عنوان کرد: همه مسئولان در استقلال دچار سردرگمی شدند، من معتقدم کادرفنی استقلال به خودی خود خوب هستند اما در کنار هم نمی توانند نتیجه بگیرند به همین دلیل هر چه زودتر باید از این بحران این تیم محبوب و پرهوادار دربیاید.
وی در مورد نوع بازی استقلال مقابل پارس جنوبی اظهار کرد: به نظرم تفکر خوبی برای استقلال در بازی با پارس جنوبی ارائه نشد، استقلال در خط حمله بازیکن سرعتی نداشت و همین امر باعث شد تا مقابل پارس جنوبی نتوانند کارآیی داشته باشند به همین علت مقابل تیم ده نفره پارس جنوبی نتوانستند کاری از پیش ببرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار