همدلی اهالی تئاتر ضروری است/تجربه های نو نقطه قوت جشنواره تئاتر استانی

دبیربیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی گفت:امیدواریم همه اهالی و فعالان تئاتر کدورت هارا کنار گذاشته و برای رقم زدن آینده تئاتر بایکدیگر متحد شوند.

کد مطلب: ۶۶۴۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،بابک نهرین درآیین اختتامیه بیست ونهمین جشنواره تئاتر استانی اظهار کرد: حال که به مراسم اختتامیه این جشنواره رسیده ایم جای دارد از همراهی تمام سازمان ها و مسئولین وهمچنین پیشکسوتان قدر دانی کنم.

وی ادامه داد:گفتنی است از اداره فرهنگ و ارشاد استان کمال تشکر را داریم که اعتماد نموده و مسئولیت تام برگزاری این جشنواره را برعهده انجمن هنر های نمایشی قرار دادند.

دبیربیست ونهمین جشنواره تئاتر استانی درخصوص تعداد آثار خاطرنشان کرد:امسال ۳۶ اثر متقاضی داشتیم که تعداد۱۵ اثر در بخش اصلی و۶اثر در بخش تجربه های نو به جشنواره راه یافتند.

نهرین در خصوص بخش تجربه های نو اشاره کرد:خوشحالم از اینکه زمینه برای حضور جوانان با وجود سنگ اندازی های متعدد فراهم شد و موفق به برگزاری این بخش و میدان دادن به جوانان شدیم البته لازم است از جناب مهندس پور برای پیشنهاد این ایده قدردانی کنیم.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان شرقی درادامه عنوان کرد:امسال کتاب نفیس ۱۲۰صفحه جشنواره نیز تهیه و منتشر شده است که در پایان آیین اختتامیه به حاضرین ارائه خواهد شد.

وی بر ارزش وجود همدلی بین اهالی تئاتر تاکید کرده و افزود:امیدوارم همه اهالی تئاتر باهم متحد شده و کدورت هارا کناربگذارند و همگی تنها برای یک هدف آن هم موفقیت تئاتر قدم بردارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار