سفیر ایران در ترکیه:

ظریف خواستار حل و فصل سریع امور ایرانیان خارج از کشور است

سفیر ایران در ترکیه گفت: آقای ظریف نسبت به تعامل شایسته و برخورد حسنه با تمام مراجعان به نمایندگی های ایران در خارج از کشور تاکید ویژه دارد و همواره خواهان تکریم و حل و فصل سریع امورایرانیان در خارج از کشور هستند.

کد مطلب: ۶۶۴۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، ️محمدابراهیم طاهریان فرد در جلسه تودیع ومعارفه مسئول بخش کنسولی سفارت ایران در آنکارا گفت: بخش کنسولی در واقع نخستین محل مواجهه ایرانیان و اتباع کشورهای خارجی با کشورمان محسوب می شود و باید شان ایرانیان و ایران در این بخش ارتباطی حفظ شود.
سفیر ایران در کشورمان با تاکید در مورد ارائه خدمات مطلوب کنسولی به ایرانیان مقیم ترکیه و مراجعین به بخش کنسولی سفارت در آنکارا خواستار استفاده از اختیارات حداکثری برای ارایه خدمات به هموطنان و مراجعان شد.
وی افزود: بخش کنسولی سفارت ایران در آنکارا و کنسولگری های ایران در ترکیه به علت نوع کار، با ارباب رجوع پرشماری در ارتباط است و بر این اساس مورد قضاوت همه روزه مردم قرار می گیرند بنابراین مجموعه کارکنان در این بخش ها باید موضوع تکریم ارباب رجوع را در راس برنامه کاری روزانه خود قرار دهند.
طاهریان ارائه خدمت به هموطنان در خارج از کشور را کاری سخت و در عین حال بسیار موثر و ارزشمند ارزیابی و افزود: تعداد کم نارضایتی‌ها از نحوه ارایه خدمات کنسولی سفارت و سر کنسولگری های ایران در ترکیه بیانگر این امر است که در این حوزه مراجعان نسبت به نحوه دریافت خدمات رضایت داشته و بخش کنسولی به خوبی از عهده ایفای وظائف محوله و خصوصا تکریم مراجعان بر آمده است.
در این جلسه سفیر ایران با قدردانی از خدمات سعیدرضا سیدمطلق، مسلم سرایی را به عنوان مسئول امور بخش کنسولی نمایندگی آنکارا معرفی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار