مهدی تارتار:

یک امتیاز بازی فردا نه به درد ما می‌خورد و نه استقلالی‌ها

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: استقلالی‌ها برای اینکه از بحران کنونی رها شوند و ما هم برای ادامه چالش‌مان در صدر جدول به سه امتیاز بازی فردا نیاز داریم.

کد مطلب: ۶۶۴۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: در ابتدا یک تبریک به پرسپولیس و هوادارانش بابت صعود مقتدرانه‌شان به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌گویم. در مورد بازی فردا هم باید بگویم که دیدار مقابل استقلال همیشه سخت است. با توجه به شرایطی که استقلال دارد آنها قطعاً برای سه امتیاز به میدان خواهند آمد. ما هم از این شرایط استقلال استقبال می‌کنیم.

وی افزود: بازیکنان ما به قدری در تمرینات با انگیزه کار و تمرین می‌کنند که کار ما برای انتخاب 11 بازیکن اصلی سخت شده است. ما هنوز در پست‌های مختلف برای اینکه به چه کسی میدان بدهیم به جمع‌بندی نرسیده‌ایم. کاش فردا می‌توانستم 22 نفر در ترکیب بگذارم، چون تک‌تک بازیکنانم توانایی بازی کردن مقابل استقلال را دارند. به‌هر حال ما سعی می‌کنیم به این چالش شیرین‌مان در صدر جدول ادامه بدهیم. ما دوست داریم با شکست استقلال به صدر جدول برگردیم.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم در پاسخ به سؤال خبرنگاری که از او درباره ضعف تیمش در ارسال از کناره‌ها پرسید، تصریح کرد: ما هفته گذشته روی این مسئله کار کردیم. امروز هم باز وقت داریم این کار را تکرار کنیم. هم ما از استقلال شناخت داریم و استقلال از ما شناخت خوبی دارد. اگر بازیکنانم با تمرکز کار کنند و نکاتی را که به آنها سپردیم، گوش کنند فکر کنم مشکلی نخواهیم داشت.

تارتار در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگاری که از او پرسید: «آیا یک امتیاز در بازی فردا می‌تواند برای شما راضی‌کننده باشد یا خیر؟»، یادآور شد: فکر نمی‌کنم یک امتیاز به درد هیچ‌کدام از تیم‌ها بخورد. یک امتیاز به درد استقلال نمی‌خورد همان‌طور که به درد پارس جنوبی نمی‌خورد. آنها برای اینکه از بحران کنونی رها شوند و ما هم برای ادامه چالش‌مان در صدر جدول به سه امتیاز بازی فردا نیاز داریم.

وی از هواداران پارس جنوبی خواست فردا برای تشویق این تیم به ورزشگاه بیایند و گفت: چیزی که برای من و بازیکنانم اهمیت دارد، این است که فردا وقتی وارد ورزشگاه می‌شویم و به سکوها چشم می‌اندازیم همه لباس‌ها را زرد رنگ ببینیم. این برای ما خیلی مهم است که هواداران‌مان همگی زرد بپوشند، چون این برای اولین بار است که یک تیم بزرگ مانند استقلال به شهر جم می‌آید. وقتی یک تیم بزرگ به یک شهر می‌رود همه منتظرند جو آن شهر را ارزیابی کنند. البته ممکن است افرادی در جم حضور داشته باشند که طرفدار استقلال یا پرسپولیس باشند، اما آنها هم یک چیز را در نظر بگیرند. برای اینکه دوباره تیم‌های محبوب‌تان به جم بیایند و شما بتوانید بازی‌های آنها را از نزدیک تماشا کنید باید پارس جنوبی در سطح اول فوتبال ایران باقی بماند. در این بین اولویت شهر و استان است. امیدوارم آن دسته از مردم هم این موضوع را فراموش نکنند. یکپارچگی بین هواداران در دیدار فردا خیلی مهم است. حالا باید ببینیم که هواداران فردا چه می‌کنند.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم درباره حواشی که پس از انتخاب اشکان خورشیدی به‌عنوان داور این دیدار در فضاهای مجازی به وجود آمده است،‌ تصریح کرد: خورشیدی یکی از داوران سالم و خوب کشور است و امیدوارم قضاوت او فردا در نتیجه بازی تأثیرگذار نباشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار