دیدار شهردار قم با آیت‌الله صافی گلپایگانی

دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم با آیت‌الله صافی گلپایگانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۶۶۴۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، سقائیان‌نژاد شهردارقم و جمعی از مدیران شهری با حضور در بیت آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی با این مرجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کردند.
مدیران شهری در این دیدار، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در طی دو سال اخیر و برنامه‌های این مجموعه در دوره جدید ارائه کردند.
شهردار قم با تاکید بر اولویت بندی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام خاطرنشان کرد: عمده پروژه های نیمه تمام تکمیل شده و در اختیار مردم قرار گرفته است.
وی با اشاره به اقدامات شهرداری در حوزه زیست محیطی گفت: سال گذشته بیش از 300 هکتار به فضای سبز شهر اضافه شد و به دنبال این هستیم که هر سال سه مترمربع سرانه فضای سبز شهر اضافه شود.
سقائیان‌نژاد به برنامه‌ریزی برای ساماندهی ورودی‌های شهر اشاره کرد و گفت: ورودی جعفریه در دستور کار قرار دارد و اقداماتی در آن انجام شده است.
آیت‌الله صافی گلپایگانی نیز در این دیدار با بیان اینکه مردم دنیا به شهر قم توجه دارند خاطرنشان کرد: باید زمانی که مردم دنیا در این شهر حضور پیدا می‌کنند باید از معنویت و جلوه‌های اخلاقی این شهر تعریف کنند.
این مرجع تقلید با تاکید بر برنامه‌ریزی برای رسیدگی بیشتر به محرومان در شهر قم تصریح کرد: رسیدگی به فقرا و محرومان از مسائل اساسی دین اسلام است که باید مورد توجه قرار گیرد.

/ حسین باریکلو /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار