مدیر آموزش و پرورش سروآباد:

سازماندهی مطلوب نیروی انسانی کلید موفقیت اهداف آموزشی و پرورشی است

مدیر آموزش و پرورش سروآباد در بازدید از مراکز سازماندهی نیروی انسانی این شهرستان گفت: سازماندهی مطلوب نیروی انسانی کلید موفقیت اهداف آموزشی و پرورشی است.

کد مطلب: ۶۶۳۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان، محمد عزیزی مدیر آموزش و پرورش شهرستان سروآباد در بازدید از مراکز سازماندهی فرهنگیان این شهرستان، با تاکید بر اینکه چینش مناسب و عادلانه نیروی انسانی و رضایت خاطر معلمان بستر تحقق اهداف آموزشی و پرورشی را تسهیل می کند؛ گفت: از مجموعه عواملی که کلید موفقیت اهداف و دیگر شاخص های اساسی آموزش و پرورش در طول سال تحصیلی را رقم خواهد زد؛ سازماندهی مناسب و عادلانه نیروی انسانی است.

وی در ادامه تصریح کرد: رضایت خاطر معلمان در سازماندهی بستر انگیزه به فعالیت و دستیابی بیشتر به اهداف را میسر خواهد نمود و موفقیت همکاران نیز به موفقیت دانش آموزان و مدارس منجر خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سروآباد در ادامه، پویایی، خلاقیت و توانمندی همکاران و تعامل مثبت و مثمر ثمر آنان با مدیران مدارس و راهبران آموزشی و تربیتی را از شاخص های معلمان موفق برشمرد و با تبریک پیشاپیش بهار تعلیم و تربیت به همکاران گفت: احقاق حقوق دانش آموزان، توجه به نقش و جایگاه ارزشمند اولیا در سند تحول و حرکت در راستای تحقق اهداف اولویت دار آموزش و پرورش از دیگر موارد مهمی است که باید به آن توجه نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار