افتتاحیه استخر شهدای فرهنگی اردوگاه شهید منتظری شهریار

در راستای برنامه های پروژه مهر سال تحصیلی 96-97 ، استخر شهدای فرهنگی اردوگاه شهید منتظری شهریار با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، معاون نظارت اداره کل نوسازی و تجهییز مدارس استان تهران ، روسای مناطق و دیگر مسئولین به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۶۶۳۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران ،دراین مراسم عبدالرضا فولادوند در سخنانی اظهار داشت : ایجاد این گونه مجموعه های ورزشی ،تفریحی کمک میکند که دانش آموزان از کلاس بیرون بیایند و از این فضا ها استفاده کنند
وی در ادامه افزود:ما در آموزش و پرورش سعی داریم از مواردمحفوظ محور به سمت مهارت محوری پیش برویم.
فولادوند تاکید کرد:ما در این زمان میتوانیم با تولید و ایجاد اعتبار، درآمد داشته باشیم وبا توجه به ظرفیتهای شهریار و با همکاری فرماندار و شهردار باید از این ظرفیتها استفاده کنیم.
مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ، ضمن تقدیر از اداره کل نوسازی و دست اندرکاران ساخت مجموعه استخر اردوگاه شهید منتظری شهریارتصریح کرد:با توجه به افزایش رشد دانش آموزان در شهریار ما به تناسب نتوانستیم فضاهای آموزشی را افزایش دهیم و طبق آمار ۴۰ درصد مدارس شهریار هنوز ترکیبی هستند .

شایان ذکر است این مجموعه با زیر بنای 1 هزار و 600 متر مربع و ظرفیت 150 نفر و در ابعاد 33 در 16 متر مربع با عمق 1 الی 4 متر طراحی شده است و مجهز به سونای بخار و خشک می باشد.که به بهره برداری رسیده است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار