مدیرسازمان دانش آموزی استان اردبیل خبرداد:

برگزاری جلسه مسئولین سازمان دانش آموزی مناطق ونواحی 19 گانه اردبیل

مدیرسازمان دانش آموزی استان اردبیل ازبرگزاری جلسه مسئولین سازمان دانش آموزی مناطق ونواحی 19 گانه استان اردبیل در ساختمان شماره 2 اداره کل آموزش وپرورش این استان خبرداد.

کد مطلب: ۶۶۳۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،رحمان ارحمی در جلسه مسئولین سازمان دانش آموزی مناطق ونواحی 19 گانه استان اردبیل اظهار داشت: سازمان دانش آموزی از جمله تاثیرگذارترین و مهمترین تشکل های دانش آموزی است که بهترین فضا و مکان را برای شکل گیری شخصیت ، هویت بخشی و جامعه پذیری دانش آموزان فراهم می نماید .

وی افزود : حمایت از این سازمان برای رشد و بالندگی و غنی تر شدن اثربخشی آن ضرروی است و تاثیر بسیار مثبتی برای دانش آموزان در جامعهخواهد داشت.

مدیرسازمان دانش آموزی استان تصریح کرد : محور همه ی فعالیتهای ما دانش آموزان است و سازمان دانش آموزی بطور تخصصی و ویژه بر فعالیت دانش آموزان تمرکز دارد و سعی بر بهتر شدن و کمک کردن برای اجتماعی بودن دانش آموزان می باشد .

ارحمی افزود : هر چقدر که ما بتوانیم دانش آموزان را در برنامه های خودمان مشارکت بدهیم نشان دهنده این است که تعلیم و تربیت ما موفق بوده است .

به گفته وی یکی از اهداف سازمان دانش آموزی ، فعالیت های سیاسی ، دینی ، اجتماعی و اقتصادی می باشد که برای همه این موارد باید سازمان دانش آموزی برنامه ای برای آن داشته باشد .

ارحمی با اشاره به اینکه معلمان باید در کنار دروس روزمره درس شجاعت ، عدالت و مدیریت به دانش آموزان بیاموزند افزود : ما اگر در طول دوران تحصیل دانش آموزان یک حرفه به دانش آموزان تعلیم بدهیم هدف کاملی نیست و دانش آموز در کنار یادگیری مطالب درسی که در سبد تحصیلی اش است باید مهارتهای اجتماعی را نیز یاد بگیرد که از اهداف سازمان دانش آموزی است .

وی درپایان از مسئولین سازمان دانش آموزی مناطق ونواحی خواست تادرسالتحصیلی جدید در زمینه جذب وسازماندهی ونگهداشت اعضا ومربیان برنامه ریزی منسجمی داشته باشند.

گفتنی است:در این جلسه مسئولین سازمان دانش آموزی مناطق ونواحی 19 گانه استان نیز به بیان نظرات و دیدگاههای خود پرداختند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار