مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران؛

قرآن کریم برجسته ترین نقاش زندگی بشری است

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران در مراسم افتتاحیه مسابقات قرآنی پرسنل بنیاد و خانواده آنها گفت:نقاشی چیره دست تر از قرآن کریم در نقش زدن زندگی پر از سعادت انسان نیست.

کد مطلب: ۶۶۳۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، نادر نصیری در مراسم افتتاحیه مسابقات قرآنی پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران و خانواده هایشان اظهار کرد: قرآن به عنوان کتاب آسمانی و معجزه جاوید پیامبر اسلام (ص)،کتاب هدایت بشر به سر منزل مقصود است.
وی در ادامه عنوان کرد: قرآن برنامه کلیات زندگی بشر است که اگر خوب از این کتاب شریف و برنامه های آن در زندگی خود استفاده کنیم قطعاً محیطی سرشار از صفاو صمیمیت خواهیم داشت هم سعادت دنیوی را کسب خواهیم کرد و هم به سعادت اخروی که هدف نهایی همه ماست خواهیم رسید.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران ادامه داد: نگرش توحیدی زندگی را گلستان و با هدف و شیرین می گرداند و زندگی بدون باور توحیدی از مسیر صحیح خود خارج میشود.
نصیری خاطر نشان کرد:مهمترین نقشی که قرآن توانسته با آن عظمتش در زندگی ما داشته باشد ایجاد صبر در برابر سختی ها و مشکلاتی است که روزمره با آن مواجه می شویم و چه بسیار موانعی که با حضور قرآن از سرراه برداشته شده اند.
وی گفت:نقاشی چیره دست تر از قرآن کریم در نقش زدن زندگی پر از سعادت انسان نیست و در همه حال باید در مسیر قرآن و عترت که دو یادگار گرانبها پیامبر گرامی اسلام هستند قدم برداشته و برداریم.

/خبرنگار: امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار