مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی خبر داد:

کشف، ضبط و معدوم سازی 3.5 تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در تبریز

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: طی بازرسی‌های صورت گرفته از سطح شهر تبریز 3.5 تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی کشف، ضبط و معدوم‌ سازی شد.

کد مطلب: ۶۶۲۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، امیرحسین بهداد اظهار کرد: بازرسان این اداره در بازدید از مرکز تولید فرآورده‌های خام دامی، میزان 3.5 تن فرآورده‌های خام دامی را به دلیل فساد و انقضای تاریخ مصرف ضبط و پس از انجام مراحل قانونی معدوم کردند.

وی افزود: انواع فرآورده خام دامی غیربهداشتی غیر قابل مصرف انسانی کشف شده شامل گوشت گاو، گوساله، گوسفند، آلایش خوراکی، مرغ و ماهی بودند که پس از طی مراحل قضایی ضبط و معدوم شدند.

بهداد ادامه داد: بازرسان دامپزشکی بطور مستمر از مراکز تهیه، توزیع، فرآوری، عمل آوری و بسته بندی فرآورده های خام دامی بازدید می کنند، که در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی، پس از انجام مراحل قانونی متخلفان به مراجع قضایی معرفی میگردند.

وی از مردم خواست تا در موقع تهیه فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود حتماً به تاریخ تولید، تاریخ انقضا و مشخصات درج شده بر روی محصولات بسته‌بندی شده توجه نموده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مراکز عرضه، مراتب را از طریق شماره تلفن 1512 سریعا به ادارات دامپزشکی اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار