برگزاری جشن عید غدیر و میلاد امام هادی(ع) در مسجد قدس گیلان

محفل نورانی انس با قرآن و اهل بیت علیهم السلام با حضور همكاران فرهنگی همزمان باجشن عید غدیر و میلاد امام هادی(ع) در مسجد قدس گیلان برگزار گردید.

کد مطلب: ۶۶۲۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از گیلان،در ایام دهه ولایت و امامت و همزمان با روز میلاد با سعادت دهمین اختر تابناك امامت و ولایت ، حضرت امام علی النقی الهادی (ع) محفل نورانی انس با قرآن و اهل بیت علیهم السلام با حضور همكاران فرهنگی حوزه ستادی و جمعی از همكاران نواحی 1 و 2 رشت در مسجد قدس اداره كل آموزش و پرورش استان برگزار گردید.

در این محفل نورانی ، ابتدا محمدرضا جعفرپور و مهدی عبرتی، 2 تن از قاریان برتر دانش آموز استان آیاتی چند از كلام الله مجید را تلاوت نمودند و در ادامه ابوالفضل زیبایی از همكاران محترم فرهنگی و نفر سوم مسابقات قرائت قرآن فرهنگیان كشور با تلاوت آیات قرآن كریم نورانیت محفل را صدچندان نمود.

در ادامه این محفل مداح اهل بیت عصمت و طهارت، حداد به مولودی خوانی پرداخت و سخنرانی حجت الاسلام حاج آقا معصومی پایان بخش این مراسم بود. در انتها از قاریان این مراسم توسط معاون پرورشی و فرهنگی ، رییس هیات رسیدگی به تخلفات اداری اداره کل ،مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 رشت و رییس اداره قرآن ، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار