معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز خبر داد:

برگزاری شب فرهنگی تبریز با رویکرد تبریز 2018 در برج میلاد تهران

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز از برگزاری شب فرهنگی تبریز با رویکرد تبریز 2018 در برج میلاد تهران همزمان با شب عید سعید غدیر خم خبر داد.

کد مطلب: ۶۶۲۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام احمد حمیدی ، معرفی قابلیت های فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهر تبریز را در آستانه تبریز 2018 از اهداف اصلی برگزاری شب فرهنگی تبریزدر برج میلاد تهران عنوان کرد

حمیدی گفت: معرفي جاذبه های گردشگری تبریز و آیین های سنتی و صنایع دستی وسوغات وهمچنین غذاهای سنتی تبریز از دیگر اهداف برگزای شب فرهنگی تبریز است

معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز ضمن تاکید بر اهمیت فرصت ها برای معرفی ابعاد مختلف رویداد گردشگری "تبریز 2018" اظهار داشت: بخش های مختلف برای ویژه برنامه شب فرهنگی تبریز در برج میلاد پیش بینی شده است که اقدام به معرفی محور های پنج گانه گردشگری خواهد شد.

رئیس کمیته تبلیغات واموربین الملل ستاد تبریز 2018 با اشاره به ادامه اجرای برنامه های کلی کمیته تبلیغات، بازاریابی و اموربین‌الملل ستاد تبریز 2018افزود: این ویژه برنامه با همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز و اجرای سازمان فرهنگی هنری در برج میلاد تهران برگزار می شود.

وی تاکید کرد: تبریز به عنوان پایتخت کشورهای اسلامی در سال 2018 به جهت قدمت تاریخی و فرهنگی و نیز جاذبه های بسیار طبیعی ، میراثی و گردشگری یکی از مهم ترین و جذاب ترین شهرهای کشور به لحاظ گردشگری است و این درجه از اهمیت بر لزوم شناخت و معرفی هرچه بیشتر این شهر می افزاید.

حجت الاسلام احمد حمیدی، اظهار امیدواری کرد: در فرصت باقیمانده تا سال 2018 با اجرایی نمودن برنامه های مختلف در سطح ملی وفراملی، زمینه درخشش تبریز را بین مخاطبان ایجاد نموده و تبریز را به شایستگی به جهانیان بشناسانیم.

ویژه برنامه شب فرهنگی تبریز" 18 شهریور ماه 96 همزمان با عید سعید غدیر خم در برج میلاد تهران در دوبخش از ساعت 18 الی 20 و 20:30 الی 23 برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار