رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خبر داد

اعزام تیم منتخب دادرس دانش‌آموزی آدربایجان شرقی به المپیاد کشوری

رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از اعزام تیم منتخب دانش‌آموزان پسر استان برای شرکت در پنجمین المپیاد کشوری دادرس خبر داد.

کد مطلب: ۶۶۲۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد

داریوش حکیمی در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار داشت: هر ساله طرح دانش آموز اماده برای روزهای سخت توسط معاونت امور جوانان هلال احمر استان با همکاری معاونت پرورشی و تربیت بدنی در سطح ناحیه و منطقه و استانی برگزار و در نهایت تیم‌ منتخب برای شرکت در مرحله کشوری مشخص می‌شود.

وی افزود: امروز نیز تیم منتخب دادرس پسران شامل 14 دانش آموز پسر به همراه یک مربی و یکی از پرسنل هلال احمر برای شرکت در المپیاد طرح دادرس عازم اردوگاه مهر بندر انزلی شدند.

رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ادامه داد: تیم های دانش آموزی شرکت کننده در این طرح در رشته های ارزیابی و کنترل علایم حیاتی، احیای قلبی و ریوی، اسکان اضطراری، پانسمان و بانداژ، شکستگی و آتل بندی، پناهگیری و خروج ایمن، اطفاء حریق، حمل مصدوم و آزمون کتبی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

حکیمی تصریح کرد: المپیاد کشوری دختران در این اردوگاه برگزار شد و تیم دادرس فرزانگان ناحیه 3 تبریز دوره اول متوسطه "جام بشردوستی" از آن خود کردند.

وی اضافه کرد: اردوی مشهد مقدس از سوی آموزش و پرورش و اردوی کیش از سوی سازمان هلال احمر به تیم های برتر اهدا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار