استاندار سیستان و بلوچستان:

بزرگراه زابل- زاهدان در ردیف طرحهای مهر ماندگار است

خبرگزاری پانا: استاندار سیستان و بلوچستان در آئین افتتاح گلوگاه کوله سنگی، اظهار داشت: بزرگراه زابل- زاهدان در ردیف طرحهای مهر ماندگار است که از اهمیت بالایی برای شهروندان هم استانی برخوردار است.

کد مطلب: ۶۶۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل روابط عمومی استانداری، حاتم نارویی با بیان اینکه ساخت گلوگاه کوله سنگی حدود چهار ماه به طول انجامید، افزود: ساخت گلوگاه کوله سنگی با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال از طرحهای مصوب دور دوم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان می باشد.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت گلوگاه کوله سنگی در تردد وسائل نقلیه، تصریح کرد: گلوگاه کوله سنگی از نقاط پرحادثه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور محسوب می شود که امروز توانستیم با همت مدیران زیرربط این پروژه را به بهره برداری برسانیم.

ناروئی بیان داشت: بزرگراه زابل- زاهدان در 7 قطعه از زابل به سمت زاهدان طراحی شده که 4 قطعه آن تا اردیبهشت ماه سال 92 به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار سیستان و بلوچستان اذعان داشت: قطعه هفتم از زاهدان به سمت زابل در حد فاصل زاهدان به کوله سنگی به طول 30 کیلومتر در حال آسفالت می باشد که در حال حاضر مردم از این قسمت در حال عبور و مرور اند، که در بخشی از قطعه یک ترانشه بزرگ وجود دارد که بعد از عید آن هم انجام می شود.

رئیس شورای تامین سیستان و بلوچستان با اشاره به اجرای برنامه ریزی لازم جهت تسریع در احداث این بزرگراه زابل- زاهدان، افزود: در کنار سرعت، کیفیت کار و هزینه های تمام شده آن نیز به خوبی مد نظر قرار می گیرد و بطور جدی مصر هستیم پروژه با کیفیت بسیار مناسبی تحویل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار