سه‌شنبه‌های بدون خودرو با حال و هوای طرح خبرنگاران نوجوان ترافیک

سه‌شنبه این هفته، چهارباغ اصفهان شاهد جمع‌شدن خبرنگارانی بود که آینده‌سازان این کشورند. خبرنگاران نوجوانی که قرار است در آینده بعد از آموزش‌های لازم، با دغدغه‌های ترافیکی تربیت شوند و با دید تخصصی، به رسانه‌های شهر اصفهان کمک برسانند.

کد مطلب: ۶۶۲۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا اصفهان و به نقل از پویش مردمی ترافیک اصفهان ، سه‌شنبه‌ها در چهارباغ اتفاقات زیبایی رخ می‌دهد که شهروندان اصفهانی را به چهارباغ می‌کشد.اتفاقاتی که از کودکان گرفته تا بزرگسالان، همه را راضی می‌کند.
چهارباغ، این هفته سه‌شنبه‌ای متفاوت‌تر را تجربه کرد. چهارباغ اصفهان این هفته در حالی پیاده‌راه شد که بیش از همه چیز حضور گسترده نوجوانان در آن به چشم می‌خورد. نوجوانانی که اغلب با دوچرخه‌هایشان به چهارباغ آمده بودند و فضایی زیبا و پر از نشاط را در چهارباغ به وجود آورده‌ بودند.
توزیع کارت آزمون ورودی خبرنگاران نوجوان ترافیک
آمده بودند تا خبرنگار نوجوان ترافیک شوند. طرحی که به همت پویش مردمی ترافیک اصفهان در حال اجراست و قرار است نوجوانان اصفهان را به خبرنگارانی تبدیل کند که چشم و گوش ترافیک اصفهان شوند.
سعید ساکت، مدیر پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان در خصوص این طرح اظهار داشت: طرح خبرنگاران نوجوان ترافیک طرحی است که با هدف پرورش خبرنگاران نوجوان در حوزه ترافیک در حال اجرا بوده و برنامه‌های مختلفی برای آن در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به به این طرح افزود: این طرح از مدت‌ها پیش اطلاع‌رسانی شده و طی روزهای گذشته ثبت‌نام نوجوانان برای شرکت در آن آغاز شد. دوره خبرنگاران نوجوان ترافیک در سه‌شنبه‌های بدون خودرو، علاقمندان خود را شناخت و پس از پایش صورت گرفته، سه‌شنبه این هفته کارت شرکت در آزمون ورودی دوره توزیع شد.
ساکت با اشاره به آزمون ورودی این طرح ادامه داد: قرار است در هفته آینده از داوطلبان آزمن ورودی به عمل می‌‌آید و برای پذیرفته‌شدگان دوره خبرنگاری ترافیک برگزار خواهد شد.
مدیر پویش مردمی ترافیک با اشاره به استقبال خوب نوجوانان اصفهانی از این طرح افزود: خوشبختانه این طرح که برای نوجوانان 14 تا 16 ساله برگزار خواهد شد با استقبال خوب این نوجوانان موجه شد و صدها نفر برای شرکت در این دوره خبرنگاری ثبت‌نام کردند.
تابلوهایی که قدم می‌زنند
یکی دیگر از طرح‌هایی که جلب توجه می‌کرد تابلو‌هایی بودند که با آرامش در چهارباغ بدون خودرو قدم میزدند. تابلوهایی که حاوی پیام‌هایی با موضوع مشاغل مزاحم بودند و سعی داشتند این پیام‌ها را به اطلاع همگان برسانند.
در این طرح که یکی از ابتکارات شهرداری اصفهان به حساب می‌آید تابلو‌هایی بر پشت چند نفر نصب شده و آنها نیز با آرامش و با نظمی زیبا در چهارباغ قدم می‌زدند و فضای زیبایی را ایجاد می کردند.
لذت کالسکه‌سواری در چهارباغ
کالسکه‌ سواری هم طرحی است که هفته‌هاست در چهارباغ اجرا می‌شود. کالسکه‌هایی که مانند دوچرخه دارای رکاب است و قابلیت حمل دونفر را دارد و و با آن می‌توان لذت کالسکه‌سواری و دوچرخه‌سواری را در کنار هم را تجربه کرد.
بفرمائید حال خوب
دوچرخه‌سواری و قدم زدن در محدوده چهارباغ هم که جزء جدانشدنی سه‌شنبه‌های بدون خودرو است. سه‌شنبه‌ها در چهارباغ به هر سمتی که نگاه ‌کنیم، دوچرخه‌سوارانی را می‌بینیم که لبخند به لب از مقابلمان عبور می‌کنند. لذت قدم زدن در چهارباغ هم که وصف نشدنی است و حتما باید تجربه کرد..... سه شنبه‌ها در چهارباغ حال آدم خوب می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار