میانمار در خون اُمت واحده اسلام در خواب

خشونت علیه مسلمانان روهینگیا تبدیل به یک "نسل کشی تمام عیار" شده است و این بار خشونت ها نه از طرف گروه های افراطی بودایی، بلکه از سوی دولت میانمار است.

کد مطلب: ۶۶۲۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا هرمزگان، روهینگیا مردمی مسلمان از نژاد هند و آریایی هستند که در ایالت راخین در غرب میانمار زندگی می‌کنند. سازمان ملل متحد ، مردم روهینگیا را جزو تحت ستم‌ترین اقلیت‌ها در جهان توصیف می‌کند.

دولت میانمار بصورت سیستماتیک بدون تمایز بین زن و کودک و پیر و جوان زنده زنده مسلمانان را می سوزاند. ارتش به روستاها حمله و ساکنان آن را با سوزاندن قتل عام می کند. آنهایی که موفق به فرار می شوند خوش شانس ترند و سوزانده نمی شوند.

جنازه هایشان در مزارع برنج می افتد. هلیکوپتر ها از بالا مراقب هستند که هیچ مسلمان آراکانی موفق به فرار نشود تا شاید بتواند سندی بر ضد این جنایات وحشیانه باشد. و از بالا تیر خلاص را به آنها می زنند.

در گورهای دسته جمعی کشف شده نیز موارد متعددی از تجاوز دیده می شود.

اینجا میانمار است
انسانهایی که جرم مسلمان بودن زنده زنده سوزانده شدند و دیدبان حقوق بشر، سازمان ملل و ... همگی خفه خون گرفتن

با افرادی مواجه هستیم که برای سگ‌کشی تابلوی "من همان سگ هستم" دست می‌گیرند اما در برابر نسل‌کشی یمن و میانمار سکـــوتی مرگبـــار اختیار کرده‌اند!

اینجا میانمار ، نسل کشی در قرن 20

‏از وزیر خارجه جمهوری اسلامی که طبق قانون اساسی باید یاور مظلومان در هرجای جهان باشه توقع دارم برای نسل کشی در میانمار حداقل فشار توییتری بیاورد

کاش سید مرتضی آوینی هنوز بود و هی بهمون تلنگر می زد که: حزب الله هر چند وطن خويش را دوست مي‌دارد، اما از تعلقات جغرافيايي آزاد است و براي آب و خاك نيست كه مي‌جنگد.

ميهن او اسلام است.

خبرنگار :جمشید زین الدینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار