مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل خبرداد:

فروش روزانه ۱۲ هزار لیتر سوخت از جایگاه مرزی بیله سوار

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل از فروش روزانه ۱۲ هزار لیتر سوخت از جایگاه مرزی بیله سوار خبر داد.

کد مطلب: ۶۶۲۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، سیدحجت مدنی در بازدید از جایگاه مرزی بیله‌سوار اظهار داشت: امسال مقدار فروش جایگاه مرزی اعم از فروش در باک و فروش از تلمبه این جایگاه یک میلیون و ۸۷۵ هزار لیتر بوده که به طور متوسط روزانه ۱۲ هزار لیتر فروش داشته است .

وی افزود: تردد ۱۲ هزار و ۷۰۰ خودروی سبک و سنگین در این جایگاه در این مدت به ثبت رسیده که از این تعداد ۴ هزار و ۸۰۰ خودور ایرانی و ۷ هزار و ۹۰۰ خودرو خارجی بوده است که از خدمات سوخت‌رسانی در این جایگاه‌ها بهره‌مند شده‌ند .

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل تصریح کرد: مقدار فروش بنزین در باک خودروها ۱۸۲ هزار لیتر و مقدار فروش نفتگاز در باک خودروها یک میلیون و ۶۹۳ هزار لیتر و فروش از تلمبه ۶۸ هزار لیتربوده است .

مدنی بیان کرد: این مقدار فروش در سایه تلاش ۹ هزار و ۳۰۰ نفرساعت از همکاران منطقه اردبیل محقق شده است که از ابتدای سال به صورت ۱۵ اکیپ ۵ نفره در این جایگاه حاضر بوده و در صیانت از منابع ملی کشور تلاش کرده‌اند که این تلاش‌ها شایسته قدردانی است .

وی گفت: مقدار مواد نفتی مکشوفه در این جایگاه در این بازه زمانی مقدار پنج هزار لیتر بوده است که نسبت به مدت مشابه سال ۹۵ و با کنترل جدی و تلاش کارکنان منطقه اردبیل این مقدار با کاهش چشمگیری روبه‌رو بوده است .

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل اظهار کرد: در مردادماه امسال به مقدار ۴۲۵ هزار لیتر مواد نفتی اعم از بنزین موتور و نفتگاز در این جایگاه به فروش رسیده است که از این مقدار۵۶ هزار لیتر بنزین موتور و ۳۷۰ هزار لیتر نفتگاز بوده است که برای سه هزار و ۳۰۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین به صورت فروش در باک و تلمبه را شامل می‌شود و در مدت همین ماه مقدار فروش از تلمبه جایگاه ۱۸ هزار لیتر نفتگاز است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار