برگزاری مراسم تجلیل از برترین های کنکور سراسری در مراغه

مراسم تجلیل از برترین های کنکور سراسری سال 96 در مراغه با حضور مسئئولین استانی و شهری برگزار شد.

کد مطلب: ۶۶۲۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری مراغه در این مراسم که در تالار فرهنگیان این شهرستان برگزار شد ، نخبگان علمی را الگوی نسل های آینده دانست و گفت: این دانش آموزان موفق در راستای ایجاد انگیزه برای برای نسل های آینده و رشد و بالندگی در عرصه های علمی و فرهنگی، نقش موثری را ایفا می کنند .

جواد محمودی افزود :خانواده های دانش آموزان موفق با بستر سازی فضای آرام و امن ، نقش موثری در موفقیت فرزندان خود دارند.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه نیز در این مراسم ، دانش آموزان برتر کنکور را شناسنامه های فرهنگی و علمی شهرستان عنوان کرد و گفت: با توجه به سیاست های کلان آموزش و پرورش در توسعه و ارتقای سطح علمی و فرهنگی دانش آموزان، شاهد افقی روشن برای جامعه در سال های آینده خواهیم بود .

جلیل اسلامی به نقش موثر خانواده ها در در کسب موفقیت دانش آموزان اشاره کرد و افزود : والدین دانش آموزان با برنامه ریزی صحیح همراه با آموزش و پرورش ، زمینه های بروز و شکوفایی استعداد های فرزندان خود را فراهم می کنند.

اسلامی در ادامه به روند صعودی موفقیت دانش آموزان مراغه در کنکور سراسری در سه سال اخیر اشاره کرد و افزود : آمار دانش آموزانی که رتبه های زیر یک هزار کنکور سراسری را کسب کرده اند در 2 سال اخیر از 22 نفر به 31 نفر در این شهرستان افزایش یافته است .

رییس اداره دوره دوم متوسطه آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی نیز در این آیین گفت: در کنکور سراسری سال 1396 ، 5دانش آموز این استان توانستند رتبه زیر 10کشوری را به خود اختصاص دهند.

فریده حقایی به افزایش موفقیت دانش آموزان استان در کسب رتبه زیر 1000 کنکور سراسری اشاره کرد و افزود : در سال گذشته 496 دانش آموز موفق به کسب رتبه زیر 1000 شدند که این آمار امسال به 550 نفر رسیده است.

در این آیین 31 نفراز برترین های کنکور سراسری سال 1396 مراغه مورد تجلیل قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار