مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل خبرداد:

تدوین برنامه زراعت کشت پاییزه در اردبیل

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: با توجه به نزدیکی کشت پائیزه برنامه‌ زراعت کشت پائیزه از هم اکنون توسط مسئولان مربوطه تدوین شده است.

کد مطلب: ۶۶۲۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، حسن روحی فزود: تمامی مدیران جهاد کشاورزی استان در همایش کشت پائیزه که به صورت ملی با حضور مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی و معاونان وی در محل ساختمان وزارت جهاد کشاورزی برگزار خواهد شد راهی پایتخت می‌شوند .

وی افزود: در این همایش از زحمات و تلاش‌های آن دسته از مدیرانی که در عرصه تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بیشترین میزان سعی و تلاش و تولید را داشته‌اند تجلیل شده و در ادامه دستورالعمل‌ها و برنامه‌های کلان کشوری برای موفقیت آمیز بودن کشت پائیزه در سالجاری تشریح خواهد شد .

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: در سه سال گذشته که همایش ملی کشت پائیزه در وزارت جهاد کشاورزی برگزار می‌شود به شکل مداوم از تولیدکنندگان استان اردبیل، دست‌اندرکاران این بخش و مدیران فعال تجلیل می‌شود و استان اردبیل به عنون قطب کشاورزی همواره مورد توجه مسئولان عالی رتبه وزارت جهاد کشاورزی بوده و است .

روحی تصریح کرد: مدیر هماهنگی ترویج این استان نیز به عنوان نماینده از تمامی استان‌های کشور در ارتباط با دستاوردهای نظام نوین ترویج کشاورزی سخنرانی خواهد کرد و بهترین راهکارهای ارائه، اشاعه، توزیع و تنفیذ ایده‌های نو و پدیده‌های جدید علمی را تشریح می‌کند .

وی افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم و تمهیدات اساسی برای زراعت کشت پائیزه از هم اکنون توسط مدیران و مسئولان دست اندرکار اندیشیده شده است که امیدواریم با به کار بستن توصیه‌های لازم فنی و کارشناسی بتوانیم با رعایت زمان مناسب کاشت و استفاده از بذور اصلاح شده و مرغوب کشت پائیزه موفقی را همانند سال‌های گذشته پشت سر بگذاریم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار