رییس هیئت کبدی استان مرکزی در گفت و گو با پانا:

تهران قهرمان کبدی جوانان کشور

احمد پورجعفری در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی گفت: در این مسابقات تیم تهران قهرمان، تیم قزوین دوم و تیم استان مرکزی و گلستان مشترکا مقام سوم این مسابقات را از آن خود کردند

کد مطلب: ۶۶۱۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد

احمد پورجعفری در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی بیان کرد: نهمین دوره مسابقات کبدی جوانان دختر کشور گرامیداشت هفته دولت و انتخابیه تیم ملی طی روزهای ۹ تا ۱۲ شهریور ماه با حضور ۱۳ تیم از سراسر کشور در سالن شهدای ۵ مرداد شهر اراک برگزار شد.

رییس هیئت کبدی استان مرکزی اظهار داشت: ۱۳ تیم شرکت کننده در این رقابت ها در ۴ گروه مسابقات مرحله مقدماتی را برگزار کردند و در نهایت ۸ تیم برتر گروه های ۴ گانه به یک چهارم نهایی این رقابت ها راه یافتند.

پورجعفری ادامه داد: در مرحله یک چهارم نهایی تیم های گلستان، مرکزی، تهران و قزوین با شکست حریفان خود به جمع ۴ تیم برتر مسابقات راه یافتند که در مرحله نیمه نهایی تیم های تهران با برد 47 بر27 مقابل مرکزی و قزوین با برد 35 بر 23 مقابل گلستان به فینال رقابت ها راه یافتند.

وی گفت: در مرحله فینال نیز تیم تهران موفق شد با نتیجه ۴۱ بر ۲۵ قزوین را شکست دهد و به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار