در ۲۳ امین جشنواره هنرهای تجسمی؛

١٧ نفر از هنرمندان جوان آذربایجان شرقی به مرحله نهایی راه یافتند

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از راهیابی ١٧ نفر از هنرمندان جوان استان به مرحله نهایی بیست و چهارمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان خبر داد.

کد مطلب: ۶۶۱۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی ، "علی محرمی" گفت: پس از انتشار فراخوان و ثبت نام اینترنتی هنرمندان جوان ١٥ تا ٢٤ سال در سایت بیست و چهارمین جشنواره هنرهای تجسمی جوان، در داوری مرحله اول تعداد ١٧ نفر از هنرمندان این استان برای رقابت حضوری و شرکت در مرحله نهایی انتخاب شدند .

وی افزود: قرار است این هنرجویان در کارگاه رقابتی و هنری سه روزه زیر نظر اساتید تراز اول هنرهای تجسمی کشور از آموزشهای لازم بهره مند شده و به داشته های هنری خود بیفزایند .

محرمی تصریح کرد: در رشته خوشنویسی: علی امین هیهاتی آذر، در رشته طراحی: ابولفضل پاشنا، فرشید حیدری، محمد جهانشیر، فاطمه ملک محمدپور و لیلا افتخاری ،در رشته تصویرسازی: احمدرضا قائم امیری، رویا گله بان مجار نشین و مینا مهاجر، در رشته نقاشی: علیرضا واحدی آذر، کتایون حسین راد سعید و زهرا زاده آدم نژاد، در رشته عکاسی: محمد بقال اصغری، علیرضا وحدانی و آسیه عباسیان، در رشته پوستر: حامد بقال بهتاش و در رشته مجسمه سازی: داوود آقازاده به جشنواره یاد شده راه یافتند .

شایان ذکر است بیست و چهارمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان به منظور رقابت در عرصه خلاقیت های هنری، ارتقای سطح تخصصی هنرجویان و با هدف شناسایی، تربیت و معرفی جوانان متعهد با توجه به مؤلفه شایستگی و ارتباط هنری هنرمندان جوان سراسر کشور، در رشته های مختلف هنرهای تجسمی و در رده سنی ١٥ تا ٢٤ سال ، از تاریخ ۲۰ تا ۲۳ شهریور ماه ۱۳۹۶ در کرمان، برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار