رئیس شورای سیاستگذاری حزب ندای ایرانیان در گفت‌وگو با پانا:

بررسی عملکرد وزرا در حوزه زنان و جوانان برنامه جدید حزب ندا

رئیس شورای سیاستگذاری حزب ندای ایرانیان گفت: یکی از برنامه های جدی که در دستور کار دفتر سیاسی حزب قرار داده ایم بررسی و ارزیابی عملکرد وزیران جدید در خصوص توجه به جوانان و زنان است.

کد مطلب: ۶۶۱۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد

سجاد سالک رئیس شورای سیاستگذاری حزب ندای ایرانیان در گفت‌وگو با خبرنگار پانا اظهار کرد : در آغاز دور جدید شورای مرکزی با نظر دبیرکل، حزب ندای ایرانیان تغییراتی را در ارکان داشته است و طبیعی است که بازنگری مجددی در مسیر و راه حزب باید داشته باشیم. در این راستا پس از اینکه آقای صادق خرازی به عنوان دبیرکل حزب انتخاب شدند با نظر ایشان و طی مشورت با معاونین اجرایی و سیاسی، نفرات جدیدی به شورای مرکزی حزب معرفی شدند .

وی افزود: همه افراد معرفی شده توانستند رأی لازم را از شورای مرکزی بدست بیاورند و در نتیجه ترکیب جدید هیأت رئیسه حزب و روسای ارکان انتخاب شدند که در حال حاضر روسای ارکان در حال انتخاب اعضای دفاتر و کمیته ها هستند و در هفته آینده نیز شاهد این خواهیم بود که دفاتر و کمیته ها تشکیل جلسه خواهند داد و نایب رئیس و دبیر دفاتر و کمیته ها انتخاب می شوند تا عملا دور جدید فعالیت شورای مرکزی با آغاز فعالیت دفاتر و کمیته ها شکل جدی تری به خود بگیرد .


رئیس شورای سیاستگذاری حزب ندای ایرانیان یادآورشد: در همین رابطه از همه روسای دفاتر و کمیته ها خواسته ایم که برنامه یک سال آینده خود را آماده و تهیه کنند و این برنامه ها ملاک بررسی عملکرد آنها در سال آینده است .


وی ادامه داد: یکی از برنامه های جدی که در دستور کار دفتر سیاسی حزب قرار داده ایم بررسی و ارزیابی عملکرد وزیران جدید در خصوص توجه به جوانان و زنان است و کارگروهی را انتخاب کرده ایم که این کارگروه درحال بررسی چینش معاونین وزرا در دوره جدید دولت تدبیر و امید است .

سالک خاطر نشان کرد: در نظر داریم لیست تمام معاونان وزیران را استخراج کرده و به زودی در این زمینه گزارشی را منتشر خواهیم کرد که در آن لیستی از میزان توجه به زنان و جوانگرایی در وزارتخانه ها با ذکر دقیق آمار و ارقام ارائه خواهد شد.

معاون سیاسی دبیرکل حزب ندای ایرانیان از دیدار اخیر این حزب با رئیس دولت اصلاحات خبرداد و گفت: در دوره جدید فعالیت شورای مرکزی قصد دیدار با برخی از چهره‌های سیاسی از جمله علی اکبر ناطق نوری (رئیس مجلس پنجم)، حسن روحانی رئیس جمهوری، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و تعدادی دیگر از چهره های شاخص سیاسی را داریم که هماهنگی این دیدارها در حال انجام است.

به گزارش پانا، رؤسای کمیته‌ها، ارکان و دفاتر حزب ندای ایرانیان به شرح زیر است:

1- عیسی چمبر (رئیس کمیته تشکیلات)

2- احسان ارجمند (کمیته استان‌ها)

3- محمد حسین شیخ محمدی (رئیس دفتر فرهنگی)

4- سعیده استکی (رئیس دفتر اقتصاد و توسعه)

5- حامد زائری (رئیس دفتر پایش)

6- سهراب قنبری (رئیس شاخه فرهنگیان)

7- هادی شفیعی (رئیس کمیته آموزش)

8- مهدی بهروش (رئیس شاخه محیط زیست)

9- سید سبحان تقوی (رئیس شاخه جوانان)

10- نیما پروین (رئیس کمیته اطلاع رسانی)

11- مرتضی صفری (رئیس کمیته دائمی انتخابات)

12- محسن برازوان (رئیس کمیته مالی و پشتیبانی)

13- شیرین سادات اردستانی (مسئول دبیرخانه)

وی یادآورشد: بر اساس چارت حزب، انتخاب روسای دفتر استراتژیک و زنان باقی مانده که به زودی اسم رئیس پیشنهادی آنها به شورای مرکزی ارائه خواهد شد تا همه دفاتر و کمیته های ما روسای خود را بشناسند و ترکیب دفاتر و کمیته ها مشخص شود که این کار ظرف چند روز آینده انجام می شود .

رئیس شورای سیاستگذاری حزب ندای ایرانیان گفت: براساس اعلام وزارت کشور همه احزاب و تشکل ها موظف هستند که تا مهرماه امسال اساسنامه خود را مطابق اساسنامه تیپی که وزارت کشور ابلاغ کرده است تغییر دهند و در حال حاضر دوستان ما در کمیته تشکیلات در حال انطباق اساسنامه حزب با ملاحظات مورد نظر وزرات کشور هستند و درصدد هستیم اساسنامه جدید حزب را تا اواخر مهرماه برای تایید تقدیم وزارت کشور کنیم و این موضوعی است که همه احزاب و تشکل ها باید مورد توجه قرار بدهند .

وی خاطرنشان کرد: البته نسبت به نظر وزارت کشور اعتراض و دغدغه داریم از این جهت که لزوما یکدست سازی و یک شکل شدن ساختار همه احزاب را به خیر و صلاح نمی دانیم و برخی از موارد ابلاغ وزارت کشور را مصداق همسان سازی بی فایده احزاب در کشور می دانیم و تصور می کنیم اگر در اساسنامه احزاب تنوع بیشتری را ببینیم می توانیم پویایی بيشترى را شاهد باشیم اما به هرحال چون مصوب وزارت کشور هست به آن پایبندیم و درصدد اصلاح موارد هستیم و علاوه براین دغدغه ها و نگرانی های خود را با وزارت کشور درمیان خواهیم گذاشت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار